Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsít a Tesco
Zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsít a Tesco
Az “Egyen naponta 3-szor zöldséget, gyümölcsöt!” kampány célja az egészségtudatos életmód népszerűsítése a lakosság körében.A kampányt azért
indította a Tesco, mert Magyarországon a halálozások
feléért szív- és érrendszeri
betegségek, negyedrészéért daganatos
betegségek a felelősek, a bőséges zöldség-
és gyümölcsfogyasztás pedig csökkentheti
ezek kialakulásának lehetőségét. Az
üzletlánc a zöldség- és
gyümölcsfogyasztás növekedését
kívánja elérni az akcióval, ezért
különösen alacsony áron kínálja a
zöldség-gyümölcs osztály számos
termékét.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tíz éve Együtt a babákért: A dm idén is pelenka adománnyal támogatja a nehéz körülmények között élő családokat
A dm idén is 20 millió forint értékben adományoz 6500…
Tovább olvasom >Új székházba költözik a Henkel
A Henkel Magyarország a budapesti központi irodáit maga mögött hagyva…
Tovább olvasom >Új vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető a Heineken Hungáriánál
Felelősség, fenntarthatóság, partnerség – e három érték mentén új vezető…
Tovább olvasom >