Zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsít a Tesco
Az „Egyen naponta 3-szor zöldséget, gyümölcsöt!” kampány célja az egészségtudatos életmód népszerűsítése a lakosság körében.A kampányt azért
indította a Tesco, mert Magyarországon a halálozások
feléért szív- és érrendszeri
betegségek, negyedrészéért daganatos
betegségek a felelősek, a bőséges zöldség-
és gyümölcsfogyasztás pedig csökkentheti
ezek kialakulásának lehetőségét. Az
üzletlánc a zöldség- és
gyümölcsfogyasztás növekedését
kívánja elérni az akcióval, ezért
különösen alacsony áron kínálja a
zöldség-gyümölcs osztály számos
termékét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >