Zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsít a Tesco
Az „Egyen naponta 3-szor zöldséget, gyümölcsöt!” kampány célja az egészségtudatos életmód népszerűsítése a lakosság körében.A kampányt azért
indította a Tesco, mert Magyarországon a halálozások
feléért szív- és érrendszeri
betegségek, negyedrészéért daganatos
betegségek a felelősek, a bőséges zöldség-
és gyümölcsfogyasztás pedig csökkentheti
ezek kialakulásának lehetőségét. Az
üzletlánc a zöldség- és
gyümölcsfogyasztás növekedését
kívánja elérni az akcióval, ezért
különösen alacsony áron kínálja a
zöldség-gyümölcs osztály számos
termékét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >