Zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsít a Tesco
Az „Egyen naponta 3-szor zöldséget, gyümölcsöt!” kampány célja az egészségtudatos életmód népszerűsítése a lakosság körében.A kampányt azért
indította a Tesco, mert Magyarországon a halálozások
feléért szív- és érrendszeri
betegségek, negyedrészéért daganatos
betegségek a felelősek, a bőséges zöldség-
és gyümölcsfogyasztás pedig csökkentheti
ezek kialakulásának lehetőségét. Az
üzletlánc a zöldség- és
gyümölcsfogyasztás növekedését
kívánja elérni az akcióval, ezért
különösen alacsony áron kínálja a
zöldség-gyümölcs osztály számos
termékét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >