Zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsít a Tesco
Az „Egyen naponta 3-szor zöldséget, gyümölcsöt!” kampány célja az egészségtudatos életmód népszerűsítése a lakosság körében.A kampányt azért
indította a Tesco, mert Magyarországon a halálozások
feléért szív- és érrendszeri
betegségek, negyedrészéért daganatos
betegségek a felelősek, a bőséges zöldség-
és gyümölcsfogyasztás pedig csökkentheti
ezek kialakulásának lehetőségét. Az
üzletlánc a zöldség- és
gyümölcsfogyasztás növekedését
kívánja elérni az akcióval, ezért
különösen alacsony áron kínálja a
zöldség-gyümölcs osztály számos
termékét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

