Zöldre vált a Rossmann: digitális hűségkártyákra ösztönzik a vásárlókat
A Rossmann új, környezettudatos kezdeményezést indít, amelyben arra ösztönzi vásárlóit, hogy a hagyományos plasztikkártyáikat digitális megoldásra cseréljék. A drogérialánc ezzel a lépéssel tovább erősíti fenntarthatósági stratégiáját, amelynek középpontjában a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése áll.
Digitális kártyák: a fenntarthatóság útján

A Rossmann január óta készül a váltásra
A Rossmann már januárban bejelentette, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a Rossmann+ hűségprogramjához. A programban jelenleg több mint 2 millió tag vesz részt, és 2023-ban további 300 ezer új tag csatlakozott. Az idei évtől már csak virtuális kártyával lehet regisztrálni a programba, amellyel a cég évente több mint fél millió plasztikkártya előállítását és ezáltal közel 3 tonna műanyag kibocsátását tudja megspórolni.
Környezettudatos váltásra ösztönzik a vásárlókat
Szabó Karolina, a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere elmondta, hogy a cég bízik benne, hogy a hagyományos kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetik a vásárlókat a digitális megoldások kipróbálására. A kezdeményezés nemcsak a műanyag felhasználás csökkentéséhez járul hozzá, hanem a vásárlói élményt is korszerűsíti, egyszerűbbé és kényelmesebbé téve a hűségprogram használatát.
A jövő: digitális és fenntartható
A Rossmann kezdeményezése jól illeszkedik abba a globális trendbe, amely a fenntarthatóságot és a digitális megoldásokat helyezi előtérbe. A cég hosszú távú célja, hogy csökkentse környezeti lábnyomát, és ezzel példát mutasson a kiskereskedelmi szektorban. A digitális hűségkártyákra való átállás egy fontos lépés ezen az úton, amely nemcsak a környezetet kíméli, hanem a vásárlók számára is új lehetőségeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >