Zöldre vált a Rossmann: digitális hűségkártyákra ösztönzik a vásárlókat
A Rossmann új, környezettudatos kezdeményezést indít, amelyben arra ösztönzi vásárlóit, hogy a hagyományos plasztikkártyáikat digitális megoldásra cseréljék. A drogérialánc ezzel a lépéssel tovább erősíti fenntarthatósági stratégiáját, amelynek középpontjában a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése áll.
Digitális kártyák: a fenntarthatóság útján
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/Rossmann_foto-300x200.jpg)
A Rossmann január óta készül a váltásra
A Rossmann már januárban bejelentette, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a Rossmann+ hűségprogramjához. A programban jelenleg több mint 2 millió tag vesz részt, és 2023-ban további 300 ezer új tag csatlakozott. Az idei évtől már csak virtuális kártyával lehet regisztrálni a programba, amellyel a cég évente több mint fél millió plasztikkártya előállítását és ezáltal közel 3 tonna műanyag kibocsátását tudja megspórolni.
Környezettudatos váltásra ösztönzik a vásárlókat
Szabó Karolina, a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere elmondta, hogy a cég bízik benne, hogy a hagyományos kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetik a vásárlókat a digitális megoldások kipróbálására. A kezdeményezés nemcsak a műanyag felhasználás csökkentéséhez járul hozzá, hanem a vásárlói élményt is korszerűsíti, egyszerűbbé és kényelmesebbé téve a hűségprogram használatát.
A jövő: digitális és fenntartható
A Rossmann kezdeményezése jól illeszkedik abba a globális trendbe, amely a fenntarthatóságot és a digitális megoldásokat helyezi előtérbe. A cég hosszú távú célja, hogy csökkentse környezeti lábnyomát, és ezzel példát mutasson a kiskereskedelmi szektorban. A digitális hűségkártyákra való átállás egy fontos lépés ezen az úton, amely nemcsak a környezetet kíméli, hanem a vásárlók számára is új lehetőségeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >