Zöldre vált a Rossmann: digitális hűségkártyákra ösztönzik a vásárlókat
A Rossmann új, környezettudatos kezdeményezést indít, amelyben arra ösztönzi vásárlóit, hogy a hagyományos plasztikkártyáikat digitális megoldásra cseréljék. A drogérialánc ezzel a lépéssel tovább erősíti fenntarthatósági stratégiáját, amelynek középpontjában a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése áll.
Digitális kártyák: a fenntarthatóság útján

A Rossmann január óta készül a váltásra
A Rossmann már januárban bejelentette, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a Rossmann+ hűségprogramjához. A programban jelenleg több mint 2 millió tag vesz részt, és 2023-ban további 300 ezer új tag csatlakozott. Az idei évtől már csak virtuális kártyával lehet regisztrálni a programba, amellyel a cég évente több mint fél millió plasztikkártya előállítását és ezáltal közel 3 tonna műanyag kibocsátását tudja megspórolni.
Környezettudatos váltásra ösztönzik a vásárlókat
Szabó Karolina, a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere elmondta, hogy a cég bízik benne, hogy a hagyományos kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetik a vásárlókat a digitális megoldások kipróbálására. A kezdeményezés nemcsak a műanyag felhasználás csökkentéséhez járul hozzá, hanem a vásárlói élményt is korszerűsíti, egyszerűbbé és kényelmesebbé téve a hűségprogram használatát.
A jövő: digitális és fenntartható
A Rossmann kezdeményezése jól illeszkedik abba a globális trendbe, amely a fenntarthatóságot és a digitális megoldásokat helyezi előtérbe. A cég hosszú távú célja, hogy csökkentse környezeti lábnyomát, és ezzel példát mutasson a kiskereskedelmi szektorban. A digitális hűségkártyákra való átállás egy fontos lépés ezen az úton, amely nemcsak a környezetet kíméli, hanem a vásárlók számára is új lehetőségeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >Újra Baba-Mama Kuponnapok, idén akár 50%-os kedvezmény is várja a családokat!
2025. május 8. és 11. között ismét megrendezésre kerül a…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Új ízekkel bővül a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád
Két új ízzel bővíti cukor- és édesítőszermentes portfólióját a Szentkirályi…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >