Zöldre vált a Rossmann: digitális hűségkártyákra ösztönzik a vásárlókat
A Rossmann új, környezettudatos kezdeményezést indít, amelyben arra ösztönzi vásárlóit, hogy a hagyományos plasztikkártyáikat digitális megoldásra cseréljék. A drogérialánc ezzel a lépéssel tovább erősíti fenntarthatósági stratégiáját, amelynek középpontjában a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése áll.
Digitális kártyák: a fenntarthatóság útján
A Rossmann már januárban bejelentette, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a Rossmann+ hűségprogramjához. A programban jelenleg több mint 2 millió tag vesz részt, és 2023-ban további 300 ezer új tag csatlakozott. Az idei évtől már csak virtuális kártyával lehet regisztrálni a programba, amellyel a cég évente több mint fél millió plasztikkártya előállítását és ezáltal közel 3 tonna műanyag kibocsátását tudja megspórolni.
Környezettudatos váltásra ösztönzik a vásárlókat
Szabó Karolina, a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere elmondta, hogy a cég bízik benne, hogy a hagyományos kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetik a vásárlókat a digitális megoldások kipróbálására. A kezdeményezés nemcsak a műanyag felhasználás csökkentéséhez járul hozzá, hanem a vásárlói élményt is korszerűsíti, egyszerűbbé és kényelmesebbé téve a hűségprogram használatát.
A jövő: digitális és fenntartható
A Rossmann kezdeményezése jól illeszkedik abba a globális trendbe, amely a fenntarthatóságot és a digitális megoldásokat helyezi előtérbe. A cég hosszú távú célja, hogy csökkentse környezeti lábnyomát, és ezzel példát mutasson a kiskereskedelmi szektorban. A digitális hűségkártyákra való átállás egy fontos lépés ezen az úton, amely nemcsak a környezetet kíméli, hanem a vásárlók számára is új lehetőségeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >