Zöldre vált a Rossmann: digitális hűségkártyákra ösztönzik a vásárlókat
A Rossmann új, környezettudatos kezdeményezést indít, amelyben arra ösztönzi vásárlóit, hogy a hagyományos plasztikkártyáikat digitális megoldásra cseréljék. A drogérialánc ezzel a lépéssel tovább erősíti fenntarthatósági stratégiáját, amelynek középpontjában a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése áll.
Digitális kártyák: a fenntarthatóság útján
A Rossmann már januárban bejelentette, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a Rossmann+ hűségprogramjához. A programban jelenleg több mint 2 millió tag vesz részt, és 2023-ban további 300 ezer új tag csatlakozott. Az idei évtől már csak virtuális kártyával lehet regisztrálni a programba, amellyel a cég évente több mint fél millió plasztikkártya előállítását és ezáltal közel 3 tonna műanyag kibocsátását tudja megspórolni.
Környezettudatos váltásra ösztönzik a vásárlókat
Szabó Karolina, a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere elmondta, hogy a cég bízik benne, hogy a hagyományos kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetik a vásárlókat a digitális megoldások kipróbálására. A kezdeményezés nemcsak a műanyag felhasználás csökkentéséhez járul hozzá, hanem a vásárlói élményt is korszerűsíti, egyszerűbbé és kényelmesebbé téve a hűségprogram használatát.
A jövő: digitális és fenntartható
A Rossmann kezdeményezése jól illeszkedik abba a globális trendbe, amely a fenntarthatóságot és a digitális megoldásokat helyezi előtérbe. A cég hosszú távú célja, hogy csökkentse környezeti lábnyomát, és ezzel példát mutasson a kiskereskedelmi szektorban. A digitális hűségkártyákra való átállás egy fontos lépés ezen az úton, amely nemcsak a környezetet kíméli, hanem a vásárlók számára is új lehetőségeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >