Zöldítené lábnyomát a Coviran
A spanyol kiskereskedelmi szövetkezet, a Coviran karbonlábnyomának csökkentése és hálózatának fenntarthatóbbá tétele érdekében teljes ellátási láncára ki kívánja terjeszteni a megújuló energiahasználatot.
Konkrét lépések eredményeként a granadai Atarfeban működő központja 2022-ben egy kibővített fotovoltaikus erőművet kapott, míg 2023-ban a vitoriai logisztikai platformon telepítettek napelemeket a belső igények kielégítésére. Idén a vállalat tervei szerint országosan folytatódik logisztikai központjaiban a napenergia-hasznosítási projekt.
A kiskereskedő új üzletmodelljében kiemelt szerepet kap az energiahatékonyság, és egy tanácsadó szolgáltatás támogatja a szövetkezet tagjait a legköltséghatékonyabb megoldások megtalálásában.
A Coviran javította logisztikai központjainak hőszigetelését, és olyan innovatív stratégiákat vezetett be, mint a hűtött rekeszajtók az energiaveszteség minimalizálása érdekében. Emellett olyan hőmérséklet-szabályozó rendszert vezetett be, amely termográfokat és szárazjeget használ a fagyasztott termékek hűtéséhez, optimalizálva a szállítás hatékonyságát.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az iskolákból
A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >