Zöld útra lépett a Clorox
Az amerikai vállalat 913 millió dollárért vásárolta meg a Burt's Bees méhviaszból készült termékeket gyártó és forgalmazó céget.
A hipógyártó óriás népszerű, nagy hipermarketekben is árusított brandet kíván faragni a felvásárolt vállalkozásból. A folyamat közben a Clorox vezetői szeretnének a kis cégnél alkalmazott szokatlan praktikák közül is ellesni párat, ezek nagy része ugyanis a környezet megkímélésére irányul.
2000 és 2007 között a Burt's Bees éves bevételei 23 millióról 164 millió dollárra emelkedtek, s elemzők szerint ennél még sokkal nagyobb lehetőségek rejlenek a cégben, a fogyasztók ugyanis egyre tudatosabban orientálódnak a környezettudatos vállalatok felé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sikerrel járt Kínában a PayPal
A PayPal 2020. december 31-én megszerezte a még fennmaradó 30…
Tovább olvasom >A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet…
Tovább olvasom >Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé…
Tovább olvasom >