Zöld útra lépett a Clorox
Az amerikai vállalat 913 millió dollárért vásárolta meg a Burt's Bees méhviaszból készült termékeket gyártó és forgalmazó céget.
A hipógyártó óriás népszerű, nagy hipermarketekben is árusított brandet kíván faragni a felvásárolt vállalkozásból. A folyamat közben a Clorox vezetői szeretnének a kis cégnél alkalmazott szokatlan praktikák közül is ellesni párat, ezek nagy része ugyanis a környezet megkímélésére irányul.
2000 és 2007 között a Burt's Bees éves bevételei 23 millióról 164 millió dollárra emelkedtek, s elemzők szerint ennél még sokkal nagyobb lehetőségek rejlenek a cégben, a fogyasztók ugyanis egyre tudatosabban orientálódnak a környezettudatos vállalatok felé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >