Zöld útra lépett a Clorox

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 01. 08. 00:00

Az amerikai vállalat 913 millió dollárért vásárolta meg a Burt's Bees méhviaszból készült termékeket gyártó és forgalmazó céget.

A hipógyártó óriás népszerű, nagy hipermarketekben is árusított brandet kíván faragni a felvásárolt vállalkozásból. A folyamat közben a Clorox vezetői szeretnének a kis cégnél alkalmazott szokatlan praktikák közül is ellesni párat, ezek nagy része ugyanis a környezet megkímélésére irányul.

2000 és 2007 között a Burt's Bees éves bevételei 23 millióról 164 millió dollárra emelkedtek, s elemzők szerint ennél még sokkal nagyobb lehetőségek rejlenek a cégben, a fogyasztók ugyanis egyre tudatosabban orientálódnak a környezettudatos vállalatok felé.

 

 

 

 

 

Kapcsolódó cikkeink