Zöld úton az élelmiszeripari cégek
Az amerikai fogyasztók 30 százaléka vásárláskor tudatosan keresi a környezetbarát termékeket és csomagolásokat.
A legnagyobb amerikai élelmiszergyártók a Kraft és a Sara Lee abbéli félelmükben, hogy a környezettudatos vásárlók elfordulnak márkáiktól önként vállalták, hogy csökkenték a termeléshez felhasznált energiát és vizet.
A Kraft internetes oldalán hozta nyilvánosságra, hogy az elmúlt öt év alatt 14 százalékkal csökkentette energiafelhasználását. Northfieldi vállalat harmadik, New York-i üzemét fűti és hűti egy gyártási melléktermékkel, amia sajtkrém elkészítésekor maradt vissza. A logisztikai költségeken spóroltak, s ezzel csökkentették a cég széndioxid kibocsátását azzal, hogy Miracle Whip terméküket üveg helyett műanyag tartóba helyezték és így kevesebb kamionra van szükség a szállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >