Zöld úton az élelmiszeripari cégek
Az amerikai fogyasztók 30 százaléka vásárláskor tudatosan keresi a környezetbarát termékeket és csomagolásokat.
A legnagyobb amerikai élelmiszergyártók a Kraft és a Sara Lee abbéli félelmükben, hogy a környezettudatos vásárlók elfordulnak márkáiktól önként vállalták, hogy csökkenték a termeléshez felhasznált energiát és vizet.
A Kraft internetes oldalán hozta nyilvánosságra, hogy az elmúlt öt év alatt 14 százalékkal csökkentette energiafelhasználását. Northfieldi vállalat harmadik, New York-i üzemét fűti és hűti egy gyártási melléktermékkel, amia sajtkrém elkészítésekor maradt vissza. A logisztikai költségeken spóroltak, s ezzel csökkentették a cég széndioxid kibocsátását azzal, hogy Miracle Whip terméküket üveg helyett műanyag tartóba helyezték és így kevesebb kamionra van szükség a szállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >