Zöld úton az élelmiszeripari cégek
Az amerikai fogyasztók 30 százaléka vásárláskor tudatosan keresi a környezetbarát termékeket és csomagolásokat.
A legnagyobb amerikai élelmiszergyártók a Kraft és a Sara Lee abbéli félelmükben, hogy a környezettudatos vásárlók elfordulnak márkáiktól önként vállalták, hogy csökkenték a termeléshez felhasznált energiát és vizet.
A Kraft internetes oldalán hozta nyilvánosságra, hogy az elmúlt öt év alatt 14 százalékkal csökkentette energiafelhasználását. Northfieldi vállalat harmadik, New York-i üzemét fűti és hűti egy gyártási melléktermékkel, amia sajtkrém elkészítésekor maradt vissza. A logisztikai költségeken spóroltak, s ezzel csökkentették a cég széndioxid kibocsátását azzal, hogy Miracle Whip terméküket üveg helyett műanyag tartóba helyezték és így kevesebb kamionra van szükség a szállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >