Zöld úton az élelmiszeripari cégek
Az amerikai fogyasztók 30 százaléka vásárláskor tudatosan keresi a környezetbarát termékeket és csomagolásokat.
A legnagyobb amerikai élelmiszergyártók a Kraft és a Sara Lee abbéli félelmükben, hogy a környezettudatos vásárlók elfordulnak márkáiktól önként vállalták, hogy csökkenték a termeléshez felhasznált energiát és vizet.
A Kraft internetes oldalán hozta nyilvánosságra, hogy az elmúlt öt év alatt 14 százalékkal csökkentette energiafelhasználását. Northfieldi vállalat harmadik, New York-i üzemét fűti és hűti egy gyártási melléktermékkel, amia sajtkrém elkészítésekor maradt vissza. A logisztikai költségeken spóroltak, s ezzel csökkentették a cég széndioxid kibocsátását azzal, hogy Miracle Whip terméküket üveg helyett műanyag tartóba helyezték és így kevesebb kamionra van szükség a szállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: decemberben éves alapon 2,7 százalékkal, 2020-ban átlagosan 3,3 százalékkal nőttek a fogyasztói árak
Tavaly decemberben a fogyasztói árak átlagosan 2,7 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Így hat az elszálló euró árfolyam a bérleti díjakra
A biztonságra való törekvés lesz a meghatározó 2021 során a…
Tovább olvasom >Bács-Kiskun megyében is megjelent a madárinfluenza
Újabb területen, Bács-Kiskun megyében is igazolta a madárinfluenza vírus jelenlétét…
Tovább olvasom >