Zöld úton az élelmiszeripari cégek
Az amerikai fogyasztók 30 százaléka vásárláskor tudatosan keresi a környezetbarát termékeket és csomagolásokat.
A legnagyobb amerikai élelmiszergyártók a Kraft és a Sara Lee abbéli félelmükben, hogy a környezettudatos vásárlók elfordulnak márkáiktól önként vállalták, hogy csökkenték a termeléshez felhasznált energiát és vizet.
A Kraft internetes oldalán hozta nyilvánosságra, hogy az elmúlt öt év alatt 14 százalékkal csökkentette energiafelhasználását. Northfieldi vállalat harmadik, New York-i üzemét fűti és hűti egy gyártási melléktermékkel, amia sajtkrém elkészítésekor maradt vissza. A logisztikai költségeken spóroltak, s ezzel csökkentették a cég széndioxid kibocsátását azzal, hogy Miracle Whip terméküket üveg helyett műanyag tartóba helyezték és így kevesebb kamionra van szükség a szállításához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >