Zöld utat kapott a Heineken
A holland söripari óriás megkapta a prágai versenyhatóság engedélyét a krusovicei sörgyár felvásárlására.
A holland cég a cseh piacon osztrák leányvállalatán, a
Brau-Union AG-n keresztül képviselteti magát, és a Krusovice márkát a német
Radeberger Gruppe KG-től veszi meg.
A Csehország legrégebbi sörgyárát, a krusoviceit 1517-ben alapították, és e cég
híres világos és barna sörével jelenleg a cseh sörpiac három százalékát
mondhatja magáénak. A Heineken ezzel a lépéssel 8 százalékra növelte
csehországi piaci részesedését.
A cseh sörpiac legnagyobb szereplője a SABMiller helyi cége
a Plzensky Prazdroj, de erős az InBev tulajdonban lévő Pivovary Staropramen AS.
Az akvizícióval a Heineken, a még állami tulajdonban lévő Budejovicky Budvar
mögött a negyedik legnagyobb piaci szereplővé vált.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >