Zöld utat kapott a Gerber beolvasztása a Nestlébe
A Gerber-Nestlé akvizióció nem torzítja a versenyt a csecsemőtápszerek és ceriáliák piacán jelentette ki az Európai Bizottság, s ezzel elhárult minden akadály az áprilisban létrejött 4 milliárd eurós üzlet előtt.
A lengyel, ciprusi, izlandi és portugál piacokon működő cég
mindenhol erős versenytársakkal kénytelen szembenézni. A Nestlé folytatja
profilja átszervezését, tavaly megvásárolta a Jenny Craig fogyasztószereket
gyártó céget, majd az ausztrál ceriália gyártó Uncle Toby's-t és a Novartis egészségügyi
élelmiszereket gyártó divízióját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >