Zöld utat kapott a Gerber beolvasztása a Nestlébe
A Gerber-Nestlé akvizióció nem torzítja a versenyt a csecsemőtápszerek és ceriáliák piacán jelentette ki az Európai Bizottság, s ezzel elhárult minden akadály az áprilisban létrejött 4 milliárd eurós üzlet előtt.
A lengyel, ciprusi, izlandi és portugál piacokon működő cég
mindenhol erős versenytársakkal kénytelen szembenézni. A Nestlé folytatja
profilja átszervezését, tavaly megvásárolta a Jenny Craig fogyasztószereket
gyártó céget, majd az ausztrál ceriália gyártó Uncle Toby's-t és a Novartis egészségügyi
élelmiszereket gyártó divízióját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >