Zöld utat kapott a Gerber beolvasztása a Nestlébe
A Gerber-Nestlé akvizióció nem torzítja a versenyt a csecsemőtápszerek és ceriáliák piacán jelentette ki az Európai Bizottság, s ezzel elhárult minden akadály az áprilisban létrejött 4 milliárd eurós üzlet előtt.
A lengyel, ciprusi, izlandi és portugál piacokon működő cég
mindenhol erős versenytársakkal kénytelen szembenézni. A Nestlé folytatja
profilja átszervezését, tavaly megvásárolta a Jenny Craig fogyasztószereket
gyártó céget, majd az ausztrál ceriália gyártó Uncle Toby's-t és a Novartis egészségügyi
élelmiszereket gyártó divízióját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >