Zöld hullám az amerikai kiskereskedelemben

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 17. 00:00

A Home Depot Inc. székházában az üres szódásüvegeket összegyűjtik és szerves trágyával megtöltve virágtápföldet árulnak benne.

 A Wal-Mart például 60 ezer beszállítóját ösztönzi arra, hogy mindinkább környezettudatosan termeljen és bejelentette, hogy környezetbarát elektronikai termékeket fog árulni.

Egyre tudatosabban védi a környezetet az amerikai
kiskereskedelmi szektor is. Fejlesztések történtek az alacsonyabb
energiafelhasználás, a széndioxid kibocsátás és a hulladék mértékének
csökkentésére. Eközben a kiskereskedelmen belül egyre nagyobb a nyomás a
beszállítók felé, hogy ökobarát termékeket és szállítási, csomagolási módokat találjanak
ki.


Ráadásul számos kezdeményezés történt, hogy a kereskedelmi
épületek és berendezéseik is természetes anyagokból készüljenek.  

 

Kapcsolódó cikkeink