Zöld hullám az amerikai kiskereskedelemben
A Home Depot Inc. székházában az üres szódásüvegeket összegyűjtik és szerves trágyával megtöltve virágtápföldet árulnak benne.
A Wal-Mart például 60 ezer beszállítóját ösztönzi arra, hogy mindinkább környezettudatosan termeljen és bejelentette, hogy környezetbarát elektronikai termékeket fog árulni.
Egyre tudatosabban védi a környezetet az amerikai
kiskereskedelmi szektor is. Fejlesztések történtek az alacsonyabb
energiafelhasználás, a széndioxid kibocsátás és a hulladék mértékének
csökkentésére. Eközben a kiskereskedelmen belül egyre nagyobb a nyomás a
beszállítók felé, hogy ökobarát termékeket és szállítási, csomagolási módokat találjanak
ki.
Ráadásul számos kezdeményezés történt, hogy a kereskedelmi
épületek és berendezéseik is természetes anyagokból készüljenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >