Zöld hullám az amerikai kiskereskedelemben
A Home Depot Inc. székházában az üres szódásüvegeket összegyűjtik és szerves trágyával megtöltve virágtápföldet árulnak benne.
A Wal-Mart például 60 ezer beszállítóját ösztönzi arra, hogy mindinkább környezettudatosan termeljen és bejelentette, hogy környezetbarát elektronikai termékeket fog árulni.
Egyre tudatosabban védi a környezetet az amerikai
kiskereskedelmi szektor is. Fejlesztések történtek az alacsonyabb
energiafelhasználás, a széndioxid kibocsátás és a hulladék mértékének
csökkentésére. Eközben a kiskereskedelmen belül egyre nagyobb a nyomás a
beszállítók felé, hogy ökobarát termékeket és szállítási, csomagolási módokat találjanak
ki.
Ráadásul számos kezdeményezés történt, hogy a kereskedelmi
épületek és berendezéseik is természetes anyagokból készüljenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >