Zöld hullám az amerikai kiskereskedelemben
A Home Depot Inc. székházában az üres szódásüvegeket összegyűjtik és szerves trágyával megtöltve virágtápföldet árulnak benne.
A Wal-Mart például 60 ezer beszállítóját ösztönzi arra, hogy mindinkább környezettudatosan termeljen és bejelentette, hogy környezetbarát elektronikai termékeket fog árulni.
Egyre tudatosabban védi a környezetet az amerikai
kiskereskedelmi szektor is. Fejlesztések történtek az alacsonyabb
energiafelhasználás, a széndioxid kibocsátás és a hulladék mértékének
csökkentésére. Eközben a kiskereskedelmen belül egyre nagyobb a nyomás a
beszállítók felé, hogy ökobarát termékeket és szállítási, csomagolási módokat találjanak
ki.
Ráadásul számos kezdeményezés történt, hogy a kereskedelmi
épületek és berendezéseik is természetes anyagokból készüljenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >