Zöld hullám az amerikai kiskereskedelemben
A Home Depot Inc. székházában az üres szódásüvegeket összegyűjtik és szerves trágyával megtöltve virágtápföldet árulnak benne.
A Wal-Mart például 60 ezer beszállítóját ösztönzi arra, hogy mindinkább környezettudatosan termeljen és bejelentette, hogy környezetbarát elektronikai termékeket fog árulni.
Egyre tudatosabban védi a környezetet az amerikai
kiskereskedelmi szektor is. Fejlesztések történtek az alacsonyabb
energiafelhasználás, a széndioxid kibocsátás és a hulladék mértékének
csökkentésére. Eközben a kiskereskedelmen belül egyre nagyobb a nyomás a
beszállítók felé, hogy ökobarát termékeket és szállítási, csomagolási módokat találjanak
ki.
Ráadásul számos kezdeményezés történt, hogy a kereskedelmi
épületek és berendezéseik is természetes anyagokból készüljenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mi az optimális fehérje-zsír-szénhidrát bevitel?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >(H)arcra fel!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >ifo: Németországban javult az üzleti hangulat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
