Zéró kompromisszum
Április 4-én mutatkozott be Magyarországon a Coca-Cola legújabb üdítőitala, a cukormentes Coca-Cola zero. A Coca-Cola zero egy új üdítő azoknak a fiatal férfiaknak, akik nem ismernek kompromisszumot: egyszerre cukormentes és teljes ízélményt nyújtó üdítőt akarnak, áll a Coca-Cola Magyarország sajtóközleményében.A cég piackutatásai alapján évről évre egyre több fiatal férfi választja az alkoholmentes frisstők közül az alacsonyabb kalóriatartalmúakat, miközben természetesen mindnyájuk számára fontos az italok élvezeti értéke is.
– A Coca-Cola zero márkaegyénisége más, mint bármelyik ismert terméké, így ennek megfelelően eddig ki nem próbált marketingötletek demonstrálják a fiatal férfiak összes előfordulási helyén, hogy a lehetetlen igenis lehetséges. Tudjuk, mit várnak a kampánytól a Coca-Cola zero-fogyasztók: egyediséget, üzeneteiben a meg nem alkuvást az íz és a cukormentesség kapcsán, és persze egy kis optimizmust – mondta Aniot Dávid, a Coca-Cola Magyarország szénsavas üdítők csoport-márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Topjoy Alma-Szeder, Topjoy Alma-Bodza
A Topjoy 0,25 l üveges portfólió 2 limitált ízzel bővül…
Tovább olvasom >JUST mosógél 4 l – active, color
Prémium minőségű JUST mosógélek színes és fehér ruhák mosásához alacsony…
Tovább olvasom >