Zéró kompromisszum

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 05. 01. 08:00

Április 4-én mutatkozott be Magyarországon a Coca-Cola legújabb üdítőitala, a cukormentes Coca-Cola zero. A Coca-Cola zero egy új üdítő azoknak a fiatal férfiaknak, akik nem ismernek kompromisszumot: egyszerre cukormentes és teljes ízélményt nyújtó üdítőt akarnak, áll a Coca-Cola Magyarország sajtóközleményében.A cég piackutatásai alapján évről évre egyre több fiatal férfi választja az alkoholmentes frisstők közül az alacsonyabb kalóriatartalmúakat, miközben természetesen mindnyájuk számára fontos az italok élvezeti értéke is.
– A Coca-Cola zero márkaegyénisége más, mint bármelyik ismert terméké, így ennek megfelelően eddig ki nem próbált marketingötletek demonstrálják a fiatal férfiak összes előfordulási helyén, hogy a lehetetlen igenis lehetséges. Tudjuk, mit várnak a kampánytól a Coca-Cola zero-fogyasztók: egyediséget, üzeneteiben a meg nem alkuvást az íz és a cukormentesség kapcsán, és persze egy kis optimizmust – mondta Aniot Dávid, a Coca-Cola Magyarország szénsavas üdítők csoport-márkamenedzsere.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek