A Coca-Cola ZERO lesz a várvavárt új James Bond-film, A Quantum csendje egyik hivatalos partnere. A filmet 2008. november 13-án mutatják be Magyarországon.Ez az első olyan nemzetközi szintű promóciós partnerségi megállapodás, amelyet a Coca-Cola ZERO márka 2005-ös sikeres bevezetése óta kötöttek. Az együttműködés hangsúlyozza a Coca-Cola ZERO férfias pozicionálását, és egyben azonosítja a márkát a sokak által várt filmmel.
A Coca-Cola ZERO több mint 35 piacon integrált marketingkommunikációs kampányt indít a film kapcsán. Ezek nemcsak televíziós, mozi-, sajtó- és kültéri hirdetésekre terjednek ki, hanem csomagolásokra, bolti kihelyezésekre és mozis aktivációkra is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >