A Coca-Cola ZERO lesz a várvavárt új James Bond-film, A Quantum csendje egyik hivatalos partnere. A filmet 2008. november 13-án mutatják be Magyarországon.Ez az első olyan nemzetközi szintű promóciós partnerségi megállapodás, amelyet a Coca-Cola ZERO márka 2005-ös sikeres bevezetése óta kötöttek. Az együttműködés hangsúlyozza a Coca-Cola ZERO férfias pozicionálását, és egyben azonosítja a márkát a sokak által várt filmmel.
A Coca-Cola ZERO több mint 35 piacon integrált marketingkommunikációs kampányt indít a film kapcsán. Ezek nemcsak televíziós, mozi-, sajtó- és kültéri hirdetésekre terjednek ki, hanem csomagolásokra, bolti kihelyezésekre és mozis aktivációkra is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >