A Coca-Cola ZERO lesz a várvavárt új James Bond-film, A Quantum csendje egyik hivatalos partnere. A filmet 2008. november 13-án mutatják be Magyarországon.Ez az első olyan nemzetközi szintű promóciós partnerségi megállapodás, amelyet a Coca-Cola ZERO márka 2005-ös sikeres bevezetése óta kötöttek. Az együttműködés hangsúlyozza a Coca-Cola ZERO férfias pozicionálását, és egyben azonosítja a márkát a sokak által várt filmmel.
A Coca-Cola ZERO több mint 35 piacon integrált marketingkommunikációs kampányt indít a film kapcsán. Ezek nemcsak televíziós, mozi-, sajtó- és kültéri hirdetésekre terjednek ki, hanem csomagolásokra, bolti kihelyezésekre és mozis aktivációkra is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >