Zászlóshajó üzletet nyitott a SPAR kínai partnere Binzhou városában
A SPAR kínai partnere, a Jiajiayue a Wuyue Plaza-ban, Binchengben, Binzhou városában nyitotta meg zászlóshajó üzletét.
A Jiajiayue az idén októberben nyílt Wuyue Plaza stratégiai márkapartnere. Az új üzlet a város forgalmas üzleti negyedében van vendéglátóhelyek, szórakozási lehetőségek, butikok és szupermarketek szomszédságában.
A több mint 3000 négyzetméteres eladótérrel rendelkező új üzlet friss zöldségek és gyümölcsök, élő halak és tenger gyümölcsei, hideg friss húsok és frissen főzött „to-go” élelmiszerek választékát kínálja.
A nem élelmiszer jellegű termékek között elérhetők például háztartási tisztítószerek, bőrápolási termékek.
A hipermarket a regionális partner logisztikai és frissélelmiszer-feldolgozó központjából szerzi be az árut.
Az áruház a vásárlók kényelmi igényeinek kielégítése érdekében házhozszállítási szolgáltatást is nyújt olyan harmadik fél által üzemeltetett platformokon keresztül, mint a Meituan és a Jiajiayue Youxian platform.
A SPAR 2004-ben kezdte meg működését Kínában, Shandong tartományban és tavaly júniusban bejelentette, hogy partnerségre lépett a Guizhou Heli Supermarket Group-pal, amely a kiskereskedelmi vállalat Guizhou tartományban való terjeszkedésével fokozhatja a SPAR növekedését.
Kapcsolódó cikkeink
Praktikus újdonsággal bővült a SPAR népszerű vásárlási applikációja
Július közepétől a vásárlást igazoló blokkok digitálisan is elérhetőek a…
Tovább olvasom >Az Olimpia alkalmából megnyitotta első saját üzletét a Birkenstock Franciaországban
A kétszintes üzletben helyet kap egy közösségi események számára elérhető…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >