Zacskózott salátát és hűtött levest mutat be a PLMA-n a La Linea Verde
Új termékekkel jön ki a La Linea Verde a PLMA-kiállításon. A május 21-22-i eseményen a vezető olasz cég zacskózott salátáit és hűtött, friss leveseit mutatja be.
A La Linea Verde 60 nemzetközi kiskereskedő márka társ-csomagolócége szerte Európában, és jelenleg hat üzemet működtet Olaszországban, Spanyolországban és Szerbiában, de híres saját üvegházairól is.
A cég legnépszerűbb termékei a különleges hozzáadott értékkel rendelkező saláták, az előre elkészített salátástálak, a hűtött levesek és a friss ivólevek. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >