Zacskózott salátát és hűtött levest mutat be a PLMA-n a La Linea Verde
Új termékekkel jön ki a La Linea Verde a PLMA-kiállításon. A május 21-22-i eseményen a vezető olasz cég zacskózott salátáit és hűtött, friss leveseit mutatja be.
A La Linea Verde 60 nemzetközi kiskereskedő márka társ-csomagolócége szerte Európában, és jelenleg hat üzemet működtet Olaszországban, Spanyolországban és Szerbiában, de híres saját üvegházairól is.
A cég legnépszerűbb termékei a különleges hozzáadott értékkel rendelkező saláták, az előre elkészített salátástálak, a hűtött levesek és a friss ivólevek. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű saját márkás szakkiállításra készül a PLMA
A Private Label Manufacturers’ Association (PLMA) május 20-21-én rendezi meg…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >