Żabka Smart üzlet nyílt Poznańban
A lengyel kereskedelmi lánc, a Żabka a franchise-tagok működését javító új technológiai megoldást vezetett be poznańi üzletében.
A „Żabka Smart” kommunikál az eladókkal, és elvégez helyettük egy sor feladatot, mint például a hőmérséklet-szabályozás, energiafogyasztás mérése és vízérzékelés. Az e működésekkel kapcsolatos üzenetek valós időben kerülnek automatikusan továbbításra a bolt üzemeltetőjének fejhallgatón keresztül, így lehetővé téve, hogy ők a vásárlókra összpontosíthassanak.
A lánc folyamatosan vizsgálja és vezet be olyan új megoldásokat, amelyekből az üzemeltetők a legtöbbet profitálhatnak.
A Żabka Smart a lánc CSR-stratégiájának is része, melynek célja 2025-ig a klímasemlegesség elérése, a kibocsátás csökkentése és a franchise-tagok elégedettségének növelése.
Kapcsolódó cikkeink
Megállt a cékla árának zuhanása Lengyelországban
Lengyelországban végül megállt a cékla árának zuhanása, de az árak…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >Lengyelországban nőtt az ipari termelés és lassult a termelői árcsökkenés júniusban éves szinten
Lengyelországban a várt csökkenéssel szemben nőtt az ipari termelés éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >