Żabka Smart üzlet nyílt Poznańban
A lengyel kereskedelmi lánc, a Żabka a franchise-tagok működését javító új technológiai megoldást vezetett be poznańi üzletében.
A „Żabka Smart” kommunikál az eladókkal, és elvégez helyettük egy sor feladatot, mint például a hőmérséklet-szabályozás, energiafogyasztás mérése és vízérzékelés. Az e működésekkel kapcsolatos üzenetek valós időben kerülnek automatikusan továbbításra a bolt üzemeltetőjének fejhallgatón keresztül, így lehetővé téve, hogy ők a vásárlókra összpontosíthassanak.
A lánc folyamatosan vizsgálja és vezet be olyan új megoldásokat, amelyekből az üzemeltetők a legtöbbet profitálhatnak.
A Żabka Smart a lánc CSR-stratégiájának is része, melynek célja 2025-ig a klímasemlegesség elérése, a kibocsátás csökkentése és a franchise-tagok elégedettségének növelése.
Kapcsolódó cikkeink
Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >