Żabka Smart üzlet nyílt Poznańban
A lengyel kereskedelmi lánc, a Żabka a franchise-tagok működését javító új technológiai megoldást vezetett be poznańi üzletében.
A „Żabka Smart” kommunikál az eladókkal, és elvégez helyettük egy sor feladatot, mint például a hőmérséklet-szabályozás, energiafogyasztás mérése és vízérzékelés. Az e működésekkel kapcsolatos üzenetek valós időben kerülnek automatikusan továbbításra a bolt üzemeltetőjének fejhallgatón keresztül, így lehetővé téve, hogy ők a vásárlókra összpontosíthassanak.
A lánc folyamatosan vizsgálja és vezet be olyan új megoldásokat, amelyekből az üzemeltetők a legtöbbet profitálhatnak.
A Żabka Smart a lánc CSR-stratégiájának is része, melynek célja 2025-ig a klímasemlegesség elérése, a kibocsátás csökkentése és a franchise-tagok elégedettségének növelése.
Kapcsolódó cikkeink
Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >