Zab Gábor a HEINEKEN Hungária új marketingigazgatója
2016 júliusától Zab Gábor látja el a HEINEKEN Hungária Zrt. marketingigazgatói feladatait. Elődje, Jan Willem van Wensem júniusban távozott a vállalattól, hogy hazájában folytassa karrierjét.
Zab Gábor 1997-ben a külföldi prémium sörök márkamenedzsereként dolgozott az SAB Miller Dreher Sörgyárnál. Később a Pepsi magyarországi vállalatánál márkamenedzserként, majd nemzetközi márkamenedzserként folytatta karrierjét. A szakember 2005-ben került a Red Bull Magyarországhoz mint marketingmenedzser. 2010-ben a vállalat ügyvezető igazgatójának nevezték ki, ebben a pozícióban csapatával sikerült nyereségessé tenniük a vállalatot. 2013-ban a Monster Energy csapatához csatlakozott regionális igazgatóként.
A HEINEKEN Hungária színeiben Zab Gábor feladatai közé tartozik majd a márkaportfólió további fejlesztése; a vállalat kulcsmárkáinak építése és a HEINEKEN Hungária piaci pozícióinak erősítése.
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >A HEINEKEN magyarországi gyakornok programja a nemzetközi karrierhez vezető út első lépése lehet
Hogyan álld meg a helyed bárhol a világban? Szeptember 26-án a…
Tovább olvasom >Magyarországon is elindul a HEINEKEN egyedülálló gyakornoki programja
Megújult formában indítja újra globális programját a világ egyik vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >