Wossala Rozinával indítja a grillszezont a SPAR
Elindult a SPAR idei grillkampánya, amelynek háziasszonya a népszerű chef-műsorvezető, Wossala Rozina lett. A vállalat a tavasztól kora őszig tartó szezonra új grilltermékekkel és bővebb választékban elérhető, minőségi grilleszközökkel készül a szabadtéri sütések kedvelői számára.
Idén nyáron Wossala Rozina és a SPAR közös receptfüzete, illetve a népszerű műsorvezető főszereplésével készített videók segítik a grillezés iránt rajongó vásárlókat.
„A grillezés a szabadtéri ételkészítés magasiskolája, hiszen a legegyszerűbb ételek mellett igazi ínyenc fogásokat is el lehet készíteni játszi könnyedséggel. Nagy örömmel vállaltam a SPAR felkérését, hiszen magam is gyakran szabadtéren készítem el az ételeket. A grillezés és a BBQ számomra a vidámságot, a családdal, barátokkal eltöltött tartalmas időt és nyári élményeket jelenti. Ehhez reményeim szerint most mi is hozzájárulhatunk olyan fortélyokkal, amelyek magasabb szintre emelhetik az otthoni ételkészítés örömeit, sikereit” – mesélte Rozina.
Az ínycsiklandó trendi hamburger, pulled pork szendvics mellett a klasszikus saslik, és lazac elkészítését Rozina saját maga mutatja be, ezen kívül hasznos tanácsokat is ad a még tökéletesebb sütés érdekében.
„A SPAR áruházaiban évek óta egyre nagyobb a kereslet a szezonális grilltermékek iránt, ezért folyamatosan bővítjük az üzletek választékát. Az idei, negyven tételből álló grilláru készletünkben a kedvező árfekvésű termékek mellett növekszik a prémiumkategóriás kínálat is. Kapható lesz fűszerezett bárány- és borjúhús Regnum marhából, Angus érlelt marha steak, illetve érlelt Angus sous-vide marhacomb steak. Egyre többen vásárolnak grillsajtokat, így idén már háromféle – sütéshez ideális – halloumi típusú, scamorza és camembert sajtot kínálunk. Ezen kívül gazdag kínálattal jelentkezünk szószok, fűszerek és salátaöntetek tekintetében is” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A grillezés fontos összetevői a minőségi alapanyagok mellett a megfelelő grilleszközök használta. E tekintetben az idei év újdonságaként a hagyományos termékek – grillsütő, csipesz, faszén és egyéb gyújtóeszközök – mellett megjelent olyan klasszikus BBQ eszköz is, mint a töltényszmóker, amely lehetővé teszi, hogy órákon keresztül alacsony hőmérsékleten sülhessenek a finomságok. Ezeken kívül olyan különlegességek is helyet kaptak a kínálatban, mint a pizzakő, amellyel egyszerűen varázsolhatunk igazi olasz pizzát az asztalra.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >