„World of Private Label” – Trade Show Amszterdamban
Az ötven év óta ismert legnagyobb recesszió új stratégiák kipróbálására ösztönzi a kiskereskedelmi vállalatokat. A PLMA május 26-27-i rendezvényének látogatói megismerhetik az ágazat legújabb kezdeményezéseit.
A kereskedelmi márkák
jelentősége egyre nagyobb, a szuper- és hipermarket
láncok nagy befektetéssel építik
sajátmárkás kínálatukat. A
Carrefour sajátmárkás termékeinek száma
eléri a 20 ezret, a Tesco több száz sajátmárkás
árucikket forgalmaz, a REAL kereskedelmi márka
termékeinek száma csaknem ezer. A recesszió, a
diszkontláncok erősödése további
fejlesztésre ösztönzi a kereskedelmi márkák
gyártóit, akik 3 ezer standdal lesznek jelen az idei
„World of Private Label” – Trade Show-n.
A május 25-i előrendezvényen
az iparági szakemberek megosztják a közönséggel
a legfrissebb kutatási adatokat, ismertetik a globális
tendenciákat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bemutatkozott a Pécsi Bio sörcsalád a BIOFACH-on
A Pécsi Sörfőzde történetében először vett részt kiállítóként februárban a…
Tovább olvasom >AGRO UNI – Fókuszban a magyar agrár-felsőoktatás aktuális kérdései online konferencia
A Doktoranduszok Országos Szövetsége Agrártudományi Osztálya, a Magyar Tudomány- és…
Tovább olvasom >Eljött az érdekelt felek kapitalizmusának ideje
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) taggyűlése az…
Tovább olvasom >