„World of Private Label” – Trade Show Amszterdamban
Az ötven év óta ismert legnagyobb recesszió új stratégiák kipróbálására ösztönzi a kiskereskedelmi vállalatokat. A PLMA május 26-27-i rendezvényének látogatói megismerhetik az ágazat legújabb kezdeményezéseit.
A kereskedelmi márkák
jelentősége egyre nagyobb, a szuper- és hipermarket
láncok nagy befektetéssel építik
sajátmárkás kínálatukat. A
Carrefour sajátmárkás termékeinek száma
eléri a 20 ezret, a Tesco több száz sajátmárkás
árucikket forgalmaz, a REAL kereskedelmi márka
termékeinek száma csaknem ezer. A recesszió, a
diszkontláncok erősödése további
fejlesztésre ösztönzi a kereskedelmi márkák
gyártóit, akik 3 ezer standdal lesznek jelen az idei
„World of Private Label” – Trade Show-n.
A május 25-i előrendezvényen
az iparági szakemberek megosztják a közönséggel
a legfrissebb kutatási adatokat, ismertetik a globális
tendenciákat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >