Work Force: a harmadik országbeli munkaerő kulcsfontosságú a magyar gazdasági növekedéshez
A gazdasági növekedéshez kulcsfontosságú a harmadik országbeli munkaerő a Work Force HR szolgáltató szerint; a munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő- közvetítéssel foglalkozó társaság hétfői közleménye szerint a fizikai területen fokozódó munkaerőhiány kezelése egyre nehezebb feladat, így a vállalatok igyekeznek minél több eszközt igénybe venni a probléma megoldásához.
A Work Force szervezésében nemrégiben állt munkába állt Veszprémben a Fülöp-szigetekről érkezett első csoport, a 40 filippínó munkavállaló mindegyike forrasztó operátorként dolgozik majd – közölték, hozzátéve: arra számítanak, hogy a közeljövőben több mint 1000 további külföldi dolgozó érkezik a magyar munkaerőpiacra.
A társaság két évre szerződött harmadik országbelieket foglalkoztató partnereivel, ezt az időtartamot várhatóan meghosszabbítják majd azokkal, akiknél beválik az ázsiai munkavállalók foglalkoztatása.
A Work Force tapasztalatai szerint a feldolgozóipar számít a legjobban a harmadik országbeli munkaerőre, de a szállodák és vendéglátóipari egységek, illetve szellemi munkaerőt foglalkoztató szolgáltatócégek is egyre nagyobb érdeklődést mutatnak.
A 100 százalékban magyar tulajdonú Work Force Kft. 2003 óta foglalkozik munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel, a társaság országszerte 8 irodával és 300 ügyféllel rendelkezik. A filippínók mellett indonéz és ukrán munkavállalók közvetítésével is foglalkoznak, ebből adódik a cég árbevételének mintegy 45 százaléka.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Work Force Kft. nettó árbevétele 2021-ben 10,292 milliárd forint volt, 2020-ban pedig 6,913 milliárd forintot tett ki. A társaság tavaly 380,318 millió forint nyereséggel zárt, míg egy évvel korábban 306,711 millió forinttal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Haltermelés Magyarországon: a szakma növekvő munkaerőhiánnyal küzd
Az alacsony takarmányárak és a jó vízszintek ellenére a magyar…
Tovább olvasom >A haltermelésben is szükség lehet vendégmunkásokra a hazai munkaerő hiánya miatt
A halászati ágazatban évek óta megfigyelhető kihívások ellenére 2024 ígéretes…
Tovább olvasom >Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >