Work Force: a harmadik országbeli munkaerő kulcsfontosságú a magyar gazdasági növekedéshez
A gazdasági növekedéshez kulcsfontosságú a harmadik országbeli munkaerő a Work Force HR szolgáltató szerint; a munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő- közvetítéssel foglalkozó társaság hétfői közleménye szerint a fizikai területen fokozódó munkaerőhiány kezelése egyre nehezebb feladat, így a vállalatok igyekeznek minél több eszközt igénybe venni a probléma megoldásához.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/ipar-okk.jpg)
A gazdasági növekedéshez nélkülözhetetlen a harmadik országbeli munkaerő
A Work Force szervezésében nemrégiben állt munkába állt Veszprémben a Fülöp-szigetekről érkezett első csoport, a 40 filippínó munkavállaló mindegyike forrasztó operátorként dolgozik majd – közölték, hozzátéve: arra számítanak, hogy a közeljövőben több mint 1000 további külföldi dolgozó érkezik a magyar munkaerőpiacra.
A társaság két évre szerződött harmadik országbelieket foglalkoztató partnereivel, ezt az időtartamot várhatóan meghosszabbítják majd azokkal, akiknél beválik az ázsiai munkavállalók foglalkoztatása.
A Work Force tapasztalatai szerint a feldolgozóipar számít a legjobban a harmadik országbeli munkaerőre, de a szállodák és vendéglátóipari egységek, illetve szellemi munkaerőt foglalkoztató szolgáltatócégek is egyre nagyobb érdeklődést mutatnak.
A 100 százalékban magyar tulajdonú Work Force Kft. 2003 óta foglalkozik munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel, a társaság országszerte 8 irodával és 300 ügyféllel rendelkezik. A filippínók mellett indonéz és ukrán munkavállalók közvetítésével is foglalkoznak, ebből adódik a cég árbevételének mintegy 45 százaléka.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Work Force Kft. nettó árbevétele 2021-ben 10,292 milliárd forint volt, 2020-ban pedig 6,913 milliárd forintot tett ki. A társaság tavaly 380,318 millió forint nyereséggel zárt, míg egy évvel korábban 306,711 millió forinttal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új pályázat segíti az agráriumhoz kapcsolódó társadalmi vállalkozásokat
Új vidékfejlesztési pályázati felhívás jelent meg 1,6 milliárd forint keretösszeggel,…
Tovább olvasom >A beruházások elhalasztásával védekeznek a hazai vállalatok a késve fizetések ellen
Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar…
Tovább olvasom >3,4%-kal bővült a fogyasztás
A KSH megerősítette, az idei első negyedévben 0,8%-kal nőtt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >