A szó elszáll, az írás megmarad
Két évvel ezelőtt fejtegettem ezeken az oldalakon, hogy mennyire fontosnak tartom a piaci szereplők Párbeszédét, az egyébként oly sokszor kommunikációs csapdákat is rejtő pár Beszéd helyett.
Úgy gondolom, hogy aktualitása ma is van a gondolatmenetnek, és biztos vagyok benne, hogy a különböző területeken működő vállalkozások hosszú távú piaci sikereinek is ez a tudatos kommunikáció az egyik feltétele. Az infokommunikációs iparág ma már olyan sebességgel szállítja az újszerű megoldásokat, hogy azokat még az Y generáció is sokszor csodálkozással és gyanakvással fogadja. Számomra ez az élethelyzet több egyszerű álmélkodásnál: igyekszem érteni, megérteni azokat a modern és ma már trendi eszközöket, amelyeket lassan mindenki használ, így aztán nekem is követnem kell őket. Próbálkozásaimat több-kevesebb siker koronázza, és őszintén mondom, hogy a cél érdekében nem kevés Párbeszéd-kísérletet tettem családom ifjú hölgy tagjainál. Akik persze a kérdést sok esetben pár beszéddel (amit nagyon nehezen értek) gyorsan elintézték.
Az infokommunikáció világának kihívásai mellett márciustól egy újabb kihívással kell megküzdenem: a papír- és írószer-kereskedelem nagy hagyományokkal rendelkező cégének, az APIS-nak ügyvezető igazgatójaként kell egy számomra teljesen új piaci szegmensben megtalálnom a helyem. Optimista vagyok, mert biztos vagyok benne, hogy az az értékelv, amely eddigi pályafutásom alatt mindig vezérelt, most is működni fog.
A cég stabil alapokon áll, és egy szakmailag felkészült, lojális csapat várja, hogy együtt dolgozzuk ki a hosszú távú stratégiát, és növeljük a piaci részesedésünket. Ebben a törekvésünkben számítunk a Trade magazin támogatására is, hiszen ebben a piaci szegmensben is színvonalas anyagokat, kutatásokat publikálnak időről időre. Meg fogjuk találni az együttműködés azon formáit, amelyek kölcsönös előnyöket eredményeznek majd. És hozni fogjuk a „papírformát”.
Nekem persze mostantól azon kell többet fáradoznom, hogy a beszéd mellett, az írás is előtérbe kerüljön, hiszen a szó elszáll, az írás pedig örök… csak legyen mire írni!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >