Wine&Spirit üzletet nyitott a Culinaris az alkoholos italok ínyenc kedvelőinek
Megnyitott a Culinaris új, prémium italokra specializálódott Wine&Spirit kiskereskedelmi egysége a Hegyvidék Bevásárlóközpontban. A budai üzlet különlegessége a nemzetközi és hazai prémium italkínálat legjavának értékesítése, a soft drinkektől egészen az olasz vagy dél-amerikai borokig. A tervek szerint a helyszín a jövő évben Culinaris delikátesszel is bővül.
A Culinaris 2003-as alapítás óta kiemelkedő szereplője a hazai gasztronómiai piacnak. Különleges nemzetközi, valamint hazai termékkínálatával, a boltok egyedi atmoszférája még inkább vonzza a vásárlókat. A 2020-as, cégstruktúrát érintő változás ezen mit sem változtatott, a Dry Import, mint új tulajdonos megjelenésével a megszokott minőségi termékpaletta tovább bővült. Alkoholos italok és soft drinkek, prémium borok és spiritek jelentek meg egyre nagyobb arányban a delikátesz és a webshop kínálatában. Az egyirányba mutató tervek mostanra a Wine&Spirit üzletben öltöttek formát. Az üzlet a Culinaris márka ernyője alatt nagyrészt az eddig kizárólag a Dry Import kínálatában megtalálható prémium és ultra prémium italokat sorakoztatja fel polcain.
„A Hegyvidék Bevásárlóközpont, mint az új egységünk helyszíne, teljes mértékig illeszkedik a Culinaris márkaértékéhez: a vásárlóbarát hozzáállás, a professzionalizmus és a különleges gasztronómiai élményeket kínáló konyhaművészet egy környezettudatos kereskedelmi és szolgáltató központban. Az első Wine&Spirit üzlet koncepciójának megalkotása során fontos szempont volt számunkra, hogy egyszerre legyünk újítóak, de a Culinaristól megszokott magas színvonal is biztosított legyen. Olyan márkanévről van szó, amely a piaci szegmensének csúcsát célozza, a minőségi termékek, élelmiszerek és italok disztribúcióját tekintve egyaránt.”
– foglalta össze az új egység és a lokáció kiválasztásának hátterét Varga Ákos, a Culinaris ügyvezető igazgatója.
A Culinaris márkanév alatt mára kis- és nagykereskedelmi, illetve saját gyártású termékek forgalmazása is történik. A vállalkozás közel negyven ország termékeit hozza Magyarországra, termékpalettáját több mint 15000 termék színesíti. Nagy hangsúlyt fektetnek a hazai termelők és gyártók támogatására, nemcsak disztribúciós, hanem marketing eszközökkel is népszerűsítik árucikkeiket. „Támogasd a hazait” jeligével indult, Meet the Locals névre keresztelt Youtube videósorozatukban, a Culinaris üzletekben forgalmazott magyar márkák inspiráló történeteivel ismerkedhetnek meg az érdeklődők.
A stabil márkapozíció és teljesítmény további fejlesztéseket is kilátásba helyez. A vállalat célja, hogy még több hazai, prémium termelővel, kereskedelmi partnerrel lépjen együttműködésbe, másrészt az, hogy a vásárlók minél több helyen érhessék el a boltok kínálatát. Ennek érdekében az idei évben megújul a Culinaris webáruház, a jövő évben pedig újabb kiskereskedelmi egység nyitását is tervezik.
Kapcsolódó cikkeink
A Shell shopok bővülő választékát saját márkás termékek és gourmet finomságok gazdagítják
A Shell hálózat célja, hogy a már jól ismert magas…
Tovább olvasom >Tíz év után új Culinaris üzlet nyílik Budapesten
Közel egy évtized után Culinaris üzlet nyílik a budapesti Hegyvidék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >