Borkereskedés vette meg a Márton és Lányait
A Veritas borkereskedés és Bárány Péter, a Rézangyal Kft. volt kereskedelmi igazgatója vásárolta meg a pálinkamárka jogait tulajdonló cég 50%-át. A két fél sokáig versenytársként szerepelt a piacon, most azonban összeálltak, hogy együtt képviseljék Magyarország egyik legismertebb top-prémium pálinkáját.
A termékeket továbbra is Márton János főzi, de a forgalmazó mostantól a Veritas lesz, a marketingstratégiáért és a kiemelt szerződésekért pedig Bárány Péter felel.
A cég tervei szerint új lendületet kaphat a termékfejlesztés és a kísérletezés. A fogyasztók megismerkedhetnek a piacon eddig ismeretlen szuperprémium kategóriás GOLD50 sorozattal. Az új irányba azért vágtak bele, mert a pálinkafogyasztási szokások az elmúlt évek alatt sokat változtak. A magasabb alkoholfokú párlatok térhódításának köszönhetően a GOLD50 palackjaiba csak aranyérmet vagy az ennél is értékesebb champion díjat nyert pálinkák kerülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé összes csomagolóanyaga újrahasznosítható lesz
A Nestlé csomagolóanyagainak 100 százaléka újrahasznosítható lesz 2025-re – közölte…
Tovább olvasom >Járvány alatt se engedik el a rászoruló gyermekek kezét
A Tesco vásárlói április 19. és május 16. között adománykuponok…
Tovább olvasom >Magyar bor nyert nagyaranyérmet az Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen
Nagyaranyérmet nyert a Moszkvában megrendezett Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen (EAWSC)…
Tovább olvasom >