Borkereskedés vette meg a Márton és Lányait
A Veritas borkereskedés és Bárány Péter, a Rézangyal Kft. volt kereskedelmi igazgatója vásárolta meg a pálinkamárka jogait tulajdonló cég 50%-át. A két fél sokáig versenytársként szerepelt a piacon, most azonban összeálltak, hogy együtt képviseljék Magyarország egyik legismertebb top-prémium pálinkáját.
A termékeket továbbra is Márton János főzi, de a forgalmazó mostantól a Veritas lesz, a marketingstratégiáért és a kiemelt szerződésekért pedig Bárány Péter felel.
A cég tervei szerint új lendületet kaphat a termékfejlesztés és a kísérletezés. A fogyasztók megismerkedhetnek a piacon eddig ismeretlen szuperprémium kategóriás GOLD50 sorozattal. Az új irányba azért vágtak bele, mert a pálinkafogyasztási szokások az elmúlt évek alatt sokat változtak. A magasabb alkoholfokú párlatok térhódításának köszönhetően a GOLD50 palackjaiba csak aranyérmet vagy az ennél is értékesebb champion díjat nyert pálinkák kerülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >