Whitereport.hu: a top 100 magyarországi médiavállalat árbevétele 1 százalékkal nőtt tavaly
A 100 legnagyobb magyarországi médiavállalat összes nettó árbevétele mintegy 256 milliárd forint volt 2015-ben, 1 százalékkal több az előző évinél a Whitereport mediabrowser független médiumadatbázis adatai szerint – közölte a Whitereport.hu csütörtökön.
A top 100-ba bekerülés alsó határa 275 millió forint éves nettó árbevétel volt tavaly a 2014-es 271 millió forint után. Az alsó határt az újonnan induló médiavállalatok közül kettőnek sikerült jelentős mértékben átlépnie.
Tavaly több mint 200 új magyar nyelvű tartalomszolgáltatás indult – lapok, site-ok, tévék, rádiók – közülük kettőnek sikerült jelentős mértékben átlépnie a top 100-ba kerülés árbevételi határát.
A kismértékű összárbevétel-növekedés mellett csökkenő üzemi eredményt értek el a 100-as listán szereplő médiavállalatok, tavaly 3 milliárd forinttal volt kevesebb az összes üzemi eredményük, mint 2014-ben.
Az adatok szerint a százas csapatból 29 médiavállalat volt veszteséges 2015-ben az üzemi eredmény alapján, ami a 2014-esnél rosszabb adat.
A 100 legnagyobb médiavállalatból 28 esetében elérhető publikus reklámadó-adatok alapján a Whitereport összesen 2 milliárd forint befizetett reklámadót mutatott ki 2015-re.
A Whitereport.hu mediabrowser független médiumadatbázis, amely a médiapiac szereplőinek kereskedelmi, pénzügyi és tulajdonosi információit gyűjti össze jellemzően publikus forrásokból. Internetes felületén a rendszerezett adatok különböző szempontok szerint kereshetők. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM
Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM, a mezőgazdasági cégcsoport árbevételének…
Tovább olvasom >Szerelőcsarnokot épített a tolnai Agro-Tipp Kft.
Csaknem ezer négyzetméteres szerelőcsarnokot épített a mezőgazdasági gépek kereskedelmével foglalkozó tolnai…
Tovább olvasom >Műtrágya-értékesítés nettó árbevétele 30 százalékkal alacsonyabb 2022 azonos időszakához képest
A műtrágya-forgalmazók 561 ezer tonna műtrágyát értékesítettek közvetlenül mezőgazdasági termelők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >