Whiskymárka a józanságért
A Johnnie Walker® Felelősségteljes Alkoholfogyasztás nemzetközi nagyköveteként Mika Häkkinen, kétszeres Forma 1-es világbajnok nyitotta meg a „Soha ne igyál, ha vezetsz” elnevezésű rendezvényt Budapesten, július 31-én.A kampány a Diageo első számú whiskymárkája, a Johnnie Walker® globális akcióprogramjának keretében zajlik azzal a céllal, hogy a világon minél több embert buzdítson az ittas vezetés ellen, és a fogyasztók hozzáállását a felelősségteljes alkoholfogyasztás irányába változtassa.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >