Trendek, ha találkoznak
Azután, hogy az elmúlt néhány évben a Pizza Hut az USA-ban piacot veszített legfontosabb vetélytársaival szemben, az óriásláncnál a házhozszállítás fejlesztése kapott prioritást. Ennek a folyamatnak az eredménye többek között a Toyotával közösen kifejlesztett, vezető nélküli „guruló pizzakemence”, a foodtruck és a pizzafutár keveréke, amely a tervek szerint 2020-ban kezdi meg munkáját az amerikai utcákon, és a lehető legfrissebb pizzát viszi majd a megrendelőknek. A Toyota által e-Palette-nak nevezett nyolckerekűt múlt hétfőn mutatták be a Las Vegas-i Consumer Electronics Show-n. //
Kapcsolódó cikkeink
Új piacot talált a hazai food truck scéna
Új piacot keres a hazai food truck scéna, ezért idén…
Tovább olvasom >Ezért került csirke a Pizza Hut étlapjára
Néhány napja új csirkés kínálattal bővült a Pizza Hut étlapja…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Siófok, Budapest és Eger népszerűsége a nyáron is töretlen a magyar vendégek körében
Siófok továbbra is a legvonzóbb nyári úti cél a magyarok…
Tovább olvasom >Magyar lány a fesztivál 11 milliomodik látogatója
Egy Ománban élő magyar lány lett a Sziget fesztivál történetének…
Tovább olvasom >