Trendek, ha találkoznak
Azután, hogy az elmúlt néhány évben a Pizza Hut az USA-ban piacot veszített legfontosabb vetélytársaival szemben, az óriásláncnál a házhozszállítás fejlesztése kapott prioritást. Ennek a folyamatnak az eredménye többek között a Toyotával közösen kifejlesztett, vezető nélküli „guruló pizzakemence”, a foodtruck és a pizzafutár keveréke, amely a tervek szerint 2020-ban kezdi meg munkáját az amerikai utcákon, és a lehető legfrissebb pizzát viszi majd a megrendelőknek. A Toyota által e-Palette-nak nevezett nyolckerekűt múlt hétfőn mutatták be a Las Vegas-i Consumer Electronics Show-n. //
Kapcsolódó cikkeink
Új piacot talált a hazai food truck scéna
Új piacot keres a hazai food truck scéna, ezért idén…
Tovább olvasom >Ezért került csirke a Pizza Hut étlapjára
Néhány napja új csirkés kínálattal bővült a Pizza Hut étlapja…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >Strandválasztás okosan: így változik a Balaton turisztikai térképe
A Balaton továbbra is verhetetlen a hazai nyaralók körében –…
Tovább olvasom >