WhatsApp-on érkezik a Mikulás a Carrefour új kezdeményezésével
A Carrefour a WhatsAppal összefogva olyan megoldást kínál, amelynek keretében a vásárlók a Père Noël de Carrefour (Carrefour Mikulása) közösségi kereskedelmi kezdeményezésen keresztül vásárolhatnak különféle karácsonyi termékeket.
A vásárlók a nem élelmiszer-kategóriákba (így játékok, technológia, gaming és háztartási kisgépek) tartozó akár 100 termék közül is választhatnak. A vásárlás végén a platform a Carrefour.fr oldalra irányítja át őket a fizetés folytatásához.
A házhoz szállításra elérhető valamennyi terméket ezután szállítja ki a Carrefour a vásárlóknak.
“A Carrefournál nem akarunk lemaradni semmilyen innovációról” – nyilatkozta Elodie Perthuisot, a Carrefour csoport e-kereskedelemért, adatokért és digitális átalakulásért felelős ügyvezető igazgatója. “Ezzel az innovatív közösségi kereskedelmi élménnyel igyekszünk megérteni vásárlóink új igényeit és elvárásait. Műszaki kapacitásainkat úgy alakítjuk, hogy a külső közösségi média platformokról érkező megrendeléseket e-kereskedelmi oldalunkra irányítsunk.”
Perthuisot hozzátette továbbá, hogy a csoport azt tervezi, hogy a következő hónapokban más olyan országokban is teszteli a technológiát, ahol a Carrefour jelen van.
A cég reméli, hogy idővel képes lesz a fizetést is közvetlenül a WhatsApp platformba integrálni.
Kapcsolódó cikkeink
Két kategóriában is elhozta a magyar DS Smith a csomagolóipar Oscarját
Elektromos kerékpár és ipari kültéri lámpa csomagolásáért díjazta a DS…
Tovább olvasom >GVH: terjed a jogsértő, rejtett befolyásolás az online kereskedelemben
Terjed a jogsértő, rejtett befolyásolás az online kereskedelemben, az európai…
Tovább olvasom >Fulfillment központ nyílt webáruházak számára
Megkezdte „nagyüzemi” működését Magyarország legnagyobb, csúcstechnológiás fulfillment központja a Budapest…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kormányszóvivő: nincs kibúvó az élelmiszer-árstopszabályok alól
There is no escape from the price cap rules, the…
Tovább olvasom >Már négy olyan rovarfajta van, ami szerepelhet hazai élelmiszerben
Az Európai Bizottság friss döntése alapján a házi tücsökkel együtt…
Tovább olvasom >Sörszövetség: nőtt tavaly a magyarországi sörgyártók forgalma, de nem érte el a pandémia előtti szintet
Nőtt tavaly a magyarországi söripari cégek értékesítése az előző évhez…
Tovább olvasom >