WhatsApp-on érkezik a Mikulás a Carrefour új kezdeményezésével
A Carrefour a WhatsAppal összefogva olyan megoldást kínál, amelynek keretében a vásárlók a Père Noël de Carrefour (Carrefour Mikulása) közösségi kereskedelmi kezdeményezésen keresztül vásárolhatnak különféle karácsonyi termékeket.
A vásárlók a nem élelmiszer-kategóriákba (így játékok, technológia, gaming és háztartási kisgépek) tartozó akár 100 termék közül is választhatnak. A vásárlás végén a platform a Carrefour.fr oldalra irányítja át őket a fizetés folytatásához.
A házhoz szállításra elérhető valamennyi terméket ezután szállítja ki a Carrefour a vásárlóknak.
„A Carrefournál nem akarunk lemaradni semmilyen innovációról” – nyilatkozta Elodie Perthuisot, a Carrefour csoport e-kereskedelemért, adatokért és digitális átalakulásért felelős ügyvezető igazgatója. „Ezzel az innovatív közösségi kereskedelmi élménnyel igyekszünk megérteni vásárlóink új igényeit és elvárásait. Műszaki kapacitásainkat úgy alakítjuk, hogy a külső közösségi média platformokról érkező megrendeléseket e-kereskedelmi oldalunkra irányítsunk.”
Perthuisot hozzátette továbbá, hogy a csoport azt tervezi, hogy a következő hónapokban más olyan országokban is teszteli a technológiát, ahol a Carrefour jelen van.
A cég reméli, hogy idővel képes lesz a fizetést is közvetlenül a WhatsApp platformba integrálni.
Kapcsolódó cikkeink
Több ezer magyar webáruház válhat potenciális hirdetési felületté
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >