WhatsApp-on érkezik a Mikulás a Carrefour új kezdeményezésével
A Carrefour a WhatsAppal összefogva olyan megoldást kínál, amelynek keretében a vásárlók a Père Noël de Carrefour (Carrefour Mikulása) közösségi kereskedelmi kezdeményezésen keresztül vásárolhatnak különféle karácsonyi termékeket.
A vásárlók a nem élelmiszer-kategóriákba (így játékok, technológia, gaming és háztartási kisgépek) tartozó akár 100 termék közül is választhatnak. A vásárlás végén a platform a Carrefour.fr oldalra irányítja át őket a fizetés folytatásához.
A házhoz szállításra elérhető valamennyi terméket ezután szállítja ki a Carrefour a vásárlóknak.
„A Carrefournál nem akarunk lemaradni semmilyen innovációról” – nyilatkozta Elodie Perthuisot, a Carrefour csoport e-kereskedelemért, adatokért és digitális átalakulásért felelős ügyvezető igazgatója. „Ezzel az innovatív közösségi kereskedelmi élménnyel igyekszünk megérteni vásárlóink új igényeit és elvárásait. Műszaki kapacitásainkat úgy alakítjuk, hogy a külső közösségi média platformokról érkező megrendeléseket e-kereskedelmi oldalunkra irányítsunk.”
Perthuisot hozzátette továbbá, hogy a csoport azt tervezi, hogy a következő hónapokban más olyan országokban is teszteli a technológiát, ahol a Carrefour jelen van.
A cég reméli, hogy idővel képes lesz a fizetést is közvetlenül a WhatsApp platformba integrálni.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Több mint egymillióan írtak alá egy petíciót egy növényvédő szer újbóli bevezetéséről szóló törvény ellen
Meghaladta hétfőn Franciaországban az 1,3 milliót egy növényvédő szer újbóli…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >