WhatsApp-on érkezik a Mikulás a Carrefour új kezdeményezésével
A Carrefour a WhatsAppal összefogva olyan megoldást kínál, amelynek keretében a vásárlók a Père Noël de Carrefour (Carrefour Mikulása) közösségi kereskedelmi kezdeményezésen keresztül vásárolhatnak különféle karácsonyi termékeket.
A vásárlók a nem élelmiszer-kategóriákba (így játékok, technológia, gaming és háztartási kisgépek) tartozó akár 100 termék közül is választhatnak. A vásárlás végén a platform a Carrefour.fr oldalra irányítja át őket a fizetés folytatásához.
A házhoz szállításra elérhető valamennyi terméket ezután szállítja ki a Carrefour a vásárlóknak.
„A Carrefournál nem akarunk lemaradni semmilyen innovációról” – nyilatkozta Elodie Perthuisot, a Carrefour csoport e-kereskedelemért, adatokért és digitális átalakulásért felelős ügyvezető igazgatója. „Ezzel az innovatív közösségi kereskedelmi élménnyel igyekszünk megérteni vásárlóink új igényeit és elvárásait. Műszaki kapacitásainkat úgy alakítjuk, hogy a külső közösségi média platformokról érkező megrendeléseket e-kereskedelmi oldalunkra irányítsunk.”
Perthuisot hozzátette továbbá, hogy a csoport azt tervezi, hogy a következő hónapokban más olyan országokban is teszteli a technológiát, ahol a Carrefour jelen van.
A cég reméli, hogy idővel képes lesz a fizetést is közvetlenül a WhatsApp platformba integrálni.
Kapcsolódó cikkeink
A német online kiskereskedők többsége elégedetlen az iparág helyzetével
A német e-kereskedők többsége elégedetlen az iparág jelenlegi teljesítményével –…
Tovább olvasom >Növényi élelmiszerek és húsos megnevezések
A francia Legfelsőbb Bíróság döntése értelmében a növényi alapú húshelyettesítők…
Tovább olvasom >150 milliárd euró európai AI-fejlesztésre
A februárban megrendezett párizsi AI Action Summit keretében került a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >