WhatsApp-on érkezik a Mikulás a Carrefour új kezdeményezésével

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 12. 08. 09:52

A Carrefour a WhatsAppal összefogva olyan megoldást kínál, amelynek keretében a vásárlók a Père Noël de Carrefour (Carrefour Mikulása) közösségi kereskedelmi kezdeményezésen keresztül vásárolhatnak különféle karácsonyi termékeket.

A vásárlók a nem élelmiszer-kategóriákba (így játékok, technológia, gaming és háztartási kisgépek) tartozó akár 100 termék közül is választhatnak. A vásárlás végén a platform a Carrefour.fr oldalra irányítja át őket a fizetés folytatásához.

A házhoz szállításra elérhető valamennyi terméket ezután szállítja ki a Carrefour a vásárlóknak.

„A Carrefournál nem akarunk lemaradni semmilyen innovációról” – nyilatkozta Elodie Perthuisot, a Carrefour csoport e-kereskedelemért, adatokért és digitális átalakulásért felelős ügyvezető igazgatója. „Ezzel az innovatív közösségi kereskedelmi élménnyel igyekszünk megérteni vásárlóink új igényeit és elvárásait. Műszaki kapacitásainkat úgy alakítjuk, hogy a külső közösségi média platformokról érkező megrendeléseket e-kereskedelmi oldalunkra irányítsunk.”

Perthuisot hozzátette továbbá, hogy a csoport azt tervezi, hogy a következő hónapokban más olyan országokban is teszteli a technológiát, ahol a Carrefour jelen van.

A cég reméli, hogy idővel képes lesz a fizetést is közvetlenül a WhatsApp platformba integrálni.

ESM

Kapcsolódó cikkeink