A METRO-val dolgozik együtt a Well PR
A METRO Kereskedelmi Kft. meghívásos tenderét a Well PR nyerte. Az év elejétől a 13 hazai áruházzal rendelkező nagykereskedelmi lánc teljes külső, corporate és CSR-kommunikációját, valamint stakeholder-együttműködéseit segíti az ügynökség.
A főként a horeca szektornak és a helyi beszállítói körnek szóló B2B kommunikáció középpontjában a gasztronómia, a gasztrotrendek és a helyes táplálkozási elvek mellett az egyedi CSR és fenntarthatósági megoldások állnak. A kiemelt termékkategóriák építésén, a saját márkás termékek és a METRO szolgáltatásainak népszerűsítésén kívül az issue management és a kríziskommunikáció is az ügynökség feladataihoz tartozik. /
Kapcsolódó cikkeink
Százötven kistermelő nyitja meg kapuit a Nyitott Porta Napok rendezvénysorozat részeként
Több mint százötven családi gazdaság, pince és manufaktúra nyitja meg…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Két napig Korea a Margit-szigetre költözik: indul az ingyenes KoreaON 2025 kulturális fesztivál!
A budapesti nyár idén is elhozza a KoreaON kulturális fesztivált,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >