Weboldalt indít a SHEIN Koreában
Ez is jól mutatja a csoport a koreai piac iránti elkötelezettségét.
A SHEIN globális online kereskedő bejelentette, hogy külön weboldalt indít Koreában a https://kr.shein.com címen.
A szingapúri székhelyű SHEIN megfizethető termékek széles választékát kínálja, ragaszkodva ahhoz a küldetéséhez, hogy a divatot mindenki számára elérhetővé tegye.
A kiskereskedő az iparágban vezető, igény szerinti gyártási modelljéről híres, amellyel a cég képes jelentősen csökkenteni a gyártás során keletkező hulladékot és a felesleges készleteket, ami költségmegtakarítást eredményez, amelyet közvetlenül a vásárlóknak ad tovább.
– Minden üzleti tevékenységünk középpontjában vásárlóink állnak, így biztosítjuk, hogy az ő igényeik folyamatos kielégítését – mondta el Bonnie Liu, a SHEIN Korea marketingvezetője.
– Divatstílusával, szórakoztatóiparával és kultúrájával Korea a világ élvonalába tartozik. A SHEIN továbbra is kiváló ár-érték arányt, minőségi termékeket kínál koreai vásárlóinak, hogy kielégítse a divat- és életmódtermékek iránti igényeiket – tette hozzá a szakember.
A csoport továbbá azt is bejelentette, hogy az SBS ‘My Demon’ és a Netflix ‘Dak Gangjeong’ című sorozatában nyújtott alakításáról ismert Kim You-Jung az első dél-koreai híresség, aki a SHEIN almárkájának, a DAZY-nek a nagykövete lett.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >