Weboldalt indít a SHEIN Koreában
Ez is jól mutatja a csoport a koreai piac iránti elkötelezettségét.
A SHEIN globális online kereskedő bejelentette, hogy külön weboldalt indít Koreában a https://kr.shein.com címen.
A szingapúri székhelyű SHEIN megfizethető termékek széles választékát kínálja, ragaszkodva ahhoz a küldetéséhez, hogy a divatot mindenki számára elérhetővé tegye.
A kiskereskedő az iparágban vezető, igény szerinti gyártási modelljéről híres, amellyel a cég képes jelentősen csökkenteni a gyártás során keletkező hulladékot és a felesleges készleteket, ami költségmegtakarítást eredményez, amelyet közvetlenül a vásárlóknak ad tovább.
– Minden üzleti tevékenységünk középpontjában vásárlóink állnak, így biztosítjuk, hogy az ő igényeik folyamatos kielégítését – mondta el Bonnie Liu, a SHEIN Korea marketingvezetője.
– Divatstílusával, szórakoztatóiparával és kultúrájával Korea a világ élvonalába tartozik. A SHEIN továbbra is kiváló ár-érték arányt, minőségi termékeket kínál koreai vásárlóinak, hogy kielégítse a divat- és életmódtermékek iránti igényeiket – tette hozzá a szakember.
A csoport továbbá azt is bejelentette, hogy az SBS ‘My Demon’ és a Netflix ‘Dak Gangjeong’ című sorozatában nyújtott alakításáról ismert Kim You-Jung az első dél-koreai híresség, aki a SHEIN almárkájának, a DAZY-nek a nagykövete lett.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >A Shein európai egységének árbevétele elérte a mintegy 7,7 milliárd eurót
A Shein divatplatform tavaly 7,68 milliárd eurós bevételt generált Európában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >