Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő programban résztvevők – így a GLP-1 gyógyszert szedők – számára, ahol a vállalat táplálkozással kapcsolatos tanácsokat és információkat közöl majd.
A Nestlé Health Science szerint a weboldal olyan speciális igényekkel foglalkozik majd, mint a sovány izomtömeg megőrzése, a bélrendszer egészségének támogatása és személyre szabott diétás segítségnyújtás.
Mivel egyre többen használnak GLP-1 gyógyszereket testsúlykontrollra, több telemedicina vállalat is elkezdett szolgáltatásokat nyújtani e személyek támogatására.
Júniusban például a Kroger Health, a Kroger Egyesült Államokban gyógyszertárakat és klinikákat működtető részlege megújította testsúlykontroll-programját, hogy a betegek számára hozzáférést biztosítson olyan orvosi kezelésekhez, mint a Wegovy és a Zepbound.
Fogyókúrás készítmények
A GLP-1 gyógyszerek a közelmúltban váltak népszerűvé, és nagy a kereslet irántuk az Egyesült Államokban. Ezeket a gyógyszereket, köztük a Novo Nordisk Ozempic és Wegovy készítményeit eredetileg a 2-es típusú cukorbetegség kezelésére fejlesztették ki, de az étvágy elfojtásával és a teltségérzet fokozásával a fogyásban is segítenek.
Az elmúlt évben a készítményeből időnként hiány lépett fel, de az olyan gyártók, mint a Novo Nordisk és a Mounjaro-t gyártó Eli Lilly, igyekeztek növelni az ellátást.
A növekvő használat okán a szakértők a 2030-as évek elejére e gyógyszerek mintegy 150 milliárd dolláros (140,3 milliárd euró) éves globális forgalmát prognosztizálják.
Az új weboldal
A Nestlé új, amerikai fogyasztóknak szóló honlapja az étrendhez nyújt támogatást a fogyasztóknak olyan márkatermékeivel, mint a Garden of Life, a Nature’s Bounty és a Boost.
Ezenfelül a testsúlycsökkentésre szakosodott orvosi szakemberek nyújtanak útmutatást a táplálkozással kapcsolatban – közölte az élelmiszeripari óriás.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >