Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő programban résztvevők – így a GLP-1 gyógyszert szedők – számára, ahol a vállalat táplálkozással kapcsolatos tanácsokat és információkat közöl majd.
A Nestlé Health Science szerint a weboldal olyan speciális igényekkel foglalkozik majd, mint a sovány izomtömeg megőrzése, a bélrendszer egészségének támogatása és személyre szabott diétás segítségnyújtás.
Mivel egyre többen használnak GLP-1 gyógyszereket testsúlykontrollra, több telemedicina vállalat is elkezdett szolgáltatásokat nyújtani e személyek támogatására.
Júniusban például a Kroger Health, a Kroger Egyesült Államokban gyógyszertárakat és klinikákat működtető részlege megújította testsúlykontroll-programját, hogy a betegek számára hozzáférést biztosítson olyan orvosi kezelésekhez, mint a Wegovy és a Zepbound.
Fogyókúrás készítmények
A GLP-1 gyógyszerek a közelmúltban váltak népszerűvé, és nagy a kereslet irántuk az Egyesült Államokban. Ezeket a gyógyszereket, köztük a Novo Nordisk Ozempic és Wegovy készítményeit eredetileg a 2-es típusú cukorbetegség kezelésére fejlesztették ki, de az étvágy elfojtásával és a teltségérzet fokozásával a fogyásban is segítenek.
Az elmúlt évben a készítményeből időnként hiány lépett fel, de az olyan gyártók, mint a Novo Nordisk és a Mounjaro-t gyártó Eli Lilly, igyekeztek növelni az ellátást.
A növekvő használat okán a szakértők a 2030-as évek elejére e gyógyszerek mintegy 150 milliárd dolláros (140,3 milliárd euró) éves globális forgalmát prognosztizálják.
Az új weboldal
A Nestlé új, amerikai fogyasztóknak szóló honlapja az étrendhez nyújt támogatást a fogyasztóknak olyan márkatermékeivel, mint a Garden of Life, a Nature’s Bounty és a Boost.
Ezenfelül a testsúlycsökkentésre szakosodott orvosi szakemberek nyújtanak útmutatást a táplálkozással kapcsolatban – közölte az élelmiszeripari óriás.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >További cikkeink
Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Felvásárolta a myPOS az IQOM-ot, elősegítve a digitális fizetési innováció terjedését
Az IQOM, a digitális fizetési megoldások egyik vezető magyarországi szolgáltatója…
Tovább olvasom >