Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő programban résztvevők – így a GLP-1 gyógyszert szedők – számára, ahol a vállalat táplálkozással kapcsolatos tanácsokat és információkat közöl majd.
A Nestlé Health Science szerint a weboldal olyan speciális igényekkel foglalkozik majd, mint a sovány izomtömeg megőrzése, a bélrendszer egészségének támogatása és személyre szabott diétás segítségnyújtás.
Mivel egyre többen használnak GLP-1 gyógyszereket testsúlykontrollra, több telemedicina vállalat is elkezdett szolgáltatásokat nyújtani e személyek támogatására.
Júniusban például a Kroger Health, a Kroger Egyesült Államokban gyógyszertárakat és klinikákat működtető részlege megújította testsúlykontroll-programját, hogy a betegek számára hozzáférést biztosítson olyan orvosi kezelésekhez, mint a Wegovy és a Zepbound.
Fogyókúrás készítmények
A GLP-1 gyógyszerek a közelmúltban váltak népszerűvé, és nagy a kereslet irántuk az Egyesült Államokban. Ezeket a gyógyszereket, köztük a Novo Nordisk Ozempic és Wegovy készítményeit eredetileg a 2-es típusú cukorbetegség kezelésére fejlesztették ki, de az étvágy elfojtásával és a teltségérzet fokozásával a fogyásban is segítenek.
Az elmúlt évben a készítményeből időnként hiány lépett fel, de az olyan gyártók, mint a Novo Nordisk és a Mounjaro-t gyártó Eli Lilly, igyekeztek növelni az ellátást.
A növekvő használat okán a szakértők a 2030-as évek elejére e gyógyszerek mintegy 150 milliárd dolláros (140,3 milliárd euró) éves globális forgalmát prognosztizálják.
Az új weboldal
A Nestlé új, amerikai fogyasztóknak szóló honlapja az étrendhez nyújt támogatást a fogyasztóknak olyan márkatermékeivel, mint a Garden of Life, a Nature’s Bounty és a Boost.
Ezenfelül a testsúlycsökkentésre szakosodott orvosi szakemberek nyújtanak útmutatást a táplálkozással kapcsolatban – közölte az élelmiszeripari óriás.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >