Web – ahol a vásárlás kezdődik
Korunk digitálisan is körmönfont háziasszonyai a vásárlást jóval a boltba érkezés előtt megkezdik – állapítja meg az iVillage tanulmánya.Az online rendelkezésre álló információ, véleménycsere és kuponok nagy hatást gyakorolnak az amerikai hölgyek vásárlási döntéseire, élelmiszer, kozmetika és háztartási árucikkek esetén is. Első helyen a válaszadók 68 százaléka az online kuponokat említette, ezt követte 66 százalékkal az áruházláncok ajánlatai 61 százalékuk a többi fogyasztó, 59 pedig a családtagok és barátok véleményét tartotta fontosnak. Erős befolyással bírnak még a vállalatoktól, márkáktól érkező e-mailek, hírlevelek, a honlapok, blogbejegyzések, valamint a Facebook és Twitter vonatkozó tartalmai is.
Arra a kérdésre, hogy „miként befolyásolja önt, ha közösségi oldalon fogyasztói véleményt olvas egy termékről?”, a válaszadók 77 százaléka azt válaszolta, hogy „nagy valószínűséggel megkeresem az adott cikket a boltban”, 70 százalék pedig, hogy „inkább ezt a terméket, márkát választom az üzletben”.
Ugyanilyen magas a kinyomtatható online kuponok vásárlásösztönző hatása is. A nők inkább megkeresik az adott terméket a boltban, ha valamilyen kedvezményt kaptak hozzá, sőt az online kuponok további információ keresésére is ösztönzik őket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >