Web – ahol a vásárlás kezdődik
Korunk digitálisan is körmönfont háziasszonyai a vásárlást jóval a boltba érkezés előtt megkezdik – állapítja meg az iVillage tanulmánya.Az online rendelkezésre álló információ, véleménycsere és kuponok nagy hatást gyakorolnak az amerikai hölgyek vásárlási döntéseire, élelmiszer, kozmetika és háztartási árucikkek esetén is. Első helyen a válaszadók 68 százaléka az online kuponokat említette, ezt követte 66 százalékkal az áruházláncok ajánlatai 61 százalékuk a többi fogyasztó, 59 pedig a családtagok és barátok véleményét tartotta fontosnak. Erős befolyással bírnak még a vállalatoktól, márkáktól érkező e-mailek, hírlevelek, a honlapok, blogbejegyzések, valamint a Facebook és Twitter vonatkozó tartalmai is.
Arra a kérdésre, hogy „miként befolyásolja önt, ha közösségi oldalon fogyasztói véleményt olvas egy termékről?”, a válaszadók 77 százaléka azt válaszolta, hogy „nagy valószínűséggel megkeresem az adott cikket a boltban”, 70 százalék pedig, hogy „inkább ezt a terméket, márkát választom az üzletben”.
Ugyanilyen magas a kinyomtatható online kuponok vásárlásösztönző hatása is. A nők inkább megkeresik az adott terméket a boltban, ha valamilyen kedvezményt kaptak hozzá, sőt az online kuponok további információ keresésére is ösztönzik őket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >