Web – ahol a vásárlás kezdődik
Korunk digitálisan is körmönfont háziasszonyai a vásárlást jóval a boltba érkezés előtt megkezdik – állapítja meg az iVillage tanulmánya.Az online rendelkezésre álló információ, véleménycsere és kuponok nagy hatást gyakorolnak az amerikai hölgyek vásárlási döntéseire, élelmiszer, kozmetika és háztartási árucikkek esetén is. Első helyen a válaszadók 68 százaléka az online kuponokat említette, ezt követte 66 százalékkal az áruházláncok ajánlatai 61 százalékuk a többi fogyasztó, 59 pedig a családtagok és barátok véleményét tartotta fontosnak. Erős befolyással bírnak még a vállalatoktól, márkáktól érkező e-mailek, hírlevelek, a honlapok, blogbejegyzések, valamint a Facebook és Twitter vonatkozó tartalmai is.
Arra a kérdésre, hogy „miként befolyásolja önt, ha közösségi oldalon fogyasztói véleményt olvas egy termékről?”, a válaszadók 77 százaléka azt válaszolta, hogy „nagy valószínűséggel megkeresem az adott cikket a boltban”, 70 százalék pedig, hogy „inkább ezt a terméket, márkát választom az üzletben”.
Ugyanilyen magas a kinyomtatható online kuponok vásárlásösztönző hatása is. A nők inkább megkeresik az adott terméket a boltban, ha valamilyen kedvezményt kaptak hozzá, sőt az online kuponok további információ keresésére is ösztönzik őket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >