Wanzl üzletkoncepciók-sorozat 2. rész: Hard Discount
Strukturált, gazdaságos és gyors: a Hard Discount, ahol a meglévő erősségeket innovatív technológiák erősítik.
Hard Discount a Wanzltól – kattintson a videóra:
A koncepció központi elemei az okostelefon és a scan-trolley, vagyis a termékszkennelő bevásárlókocsi. Megszűnik a kasszánál a sorban állás és minden még gyorsabbá és egyszerűbbé válik. Applikáció gondoskodik az érmementes kocsi kioldásáról, valamint a kocsi és mobiltelefon közötti kapcsolat létrehozásáról. Ezután egy mozdulattal szkenneljük és tesszük a kocsiba a terméket, egyidejűleg okostelefonunk kijelzője informál a termékekről árakról, az aktuális végösszegről. A vásárlás végén a fizetést jóváhagyva, a kapott QR kód segítségével nyithatjuk a kijárati kaput, és a visszahelyezett smart-trolley-ért egy „köszönetet” is kapunk.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >