Wanzl üzletkoncepciók-sorozat 2. rész: Hard Discount
Strukturált, gazdaságos és gyors: a Hard Discount, ahol a meglévő erősségeket innovatív technológiák erősítik.
Hard Discount a Wanzltól – kattintson a videóra:
A koncepció központi elemei az okostelefon és a scan-trolley, vagyis a termékszkennelő bevásárlókocsi. Megszűnik a kasszánál a sorban állás és minden még gyorsabbá és egyszerűbbé válik. Applikáció gondoskodik az érmementes kocsi kioldásáról, valamint a kocsi és mobiltelefon közötti kapcsolat létrehozásáról. Ezután egy mozdulattal szkenneljük és tesszük a kocsiba a terméket, egyidejűleg okostelefonunk kijelzője informál a termékekről árakról, az aktuális végösszegről. A vásárlás végén a fizetést jóváhagyva, a kapott QR kód segítségével nyithatjuk a kijárati kaput, és a visszahelyezett smart-trolley-ért egy „köszönetet” is kapunk.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >