Wanzl innovációk közvetlenül az EuroShop-ról (1.)
Az Euroshop február 26-án ismét kinyitotta kapuit, hogy a kiskereskedelmi világ szereplői 3 év után újra találkozhassanak a düsseldorfi vásárközpont kiállítótermeiben. A Wanzl olyan fejlesztéseket mutatott be, melyek összhangban vannak a jövő trendjeivel és inspirációt adnak minden kereskedő számára a saját utak megtalálásához.
Gondolkodtál már azon, hogyan kerülhető el a vásárlás utáni sorban állás? Csak olvasd le a termék vonalkódját mielőtt a bevásárlókocsiba teszed és fizess! A Wanzl Smart trolley megoldásával ez nem csak egy elképzelés, ez ma már valóság.
A beépített szkenner segítségével a vásárló rögzíti a polcról levett termékek vonalkódját, valamint a fogantyúba integrált kijelző segítségével nyomon követheti a vásárlásait és a fizetendő végösszeget. Ezzel párhuzamosan az AI (mesterséges intelligencia) folyamatosan ellenőrzi, hogy a beolvasott termékek megegyeznek-e a bevásárlókocsiba helyezett termékekkel. A fizetés történhet akár okostelefonnal, vagy az önkiszolgáló kasszánál.
Az új technológia segítségével jelentős idő és munkaerőforrás takarítható meg, hiszen nincs sorban állás és egyben kiváltható a termékek ki- és bepakolása is.
A SmartFix NFC megoldással mobilját lopásbiztosan rögzítheti a bevásárlókocsi fogantyúján és egyúttal élvezheti a Scan&Go alkalmazás előnyeit.
A okostelefonok gyors térnyerése jelentősen felgyorsíthatja a hagyományos érmés kocsik visszaszorulását. A Wanzl HybridLoc és az ehhez kapcsolódó applikáció használatával a vásárló pénzérme nélkül oldhatja ki a betéti zárrendszert, ugyanakkor a kereskedő már az üzletbelépés előtt szólíthatja meg vevőit legfrissebb ajánlataival.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Wanzl innovációk közvetlenül az EuroShop-ról (3.)
A Wanzl a kiskereskedelmet konkrétan előmozdító megoldások fejlesztésére és megvalósítására összpontosít, melyben…
Tovább olvasom >Wanzl innovációk közvetlenül az EuroShop-ról (2.)
Az önkiszolgáló kasszazóna folyamatainak kontrollja és a vevő ellenőrzött kiléptetése…
Tovább olvasom >Újra együtt a Retail és POP iparág
Az EuroShop háromévente megrendezett iparági seregszemle a POPAI és Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aki a Gyulait szereti, az nyerni is szeret!
Megint vonzó nyereményekkel, jelentős médiatámogatással és a kereskedők számára is…
Tovább olvasom >Wanzl innovációk közvetlenül az EuroShop-ról (3.)
A Wanzl a kiskereskedelmet konkrétan előmozdító megoldások fejlesztésére és megvalósítására összpontosít, melyben…
Tovább olvasom >Rioba: kávéház alfától omegáig
A kávé az életünk része, egy mindennapjainkba ágyazott rítus, egyszerre…
Tovább olvasom >