Wanzl innovációk közvetlenül az EuroShop-ról (1.)
Az Euroshop február 26-án ismét kinyitotta kapuit, hogy a kiskereskedelmi világ szereplői 3 év után újra találkozhassanak a düsseldorfi vásárközpont kiállítótermeiben. A Wanzl olyan fejlesztéseket mutatott be, melyek összhangban vannak a jövő trendjeivel és inspirációt adnak minden kereskedő számára a saját utak megtalálásához.
Gondolkodtál már azon, hogyan kerülhető el a vásárlás utáni sorban állás? Csak olvasd le a termék vonalkódját mielőtt a bevásárlókocsiba teszed és fizess! A Wanzl Smart trolley megoldásával ez nem csak egy elképzelés, ez ma már valóság.
A beépített szkenner segítségével a vásárló rögzíti a polcról levett termékek vonalkódját, valamint a fogantyúba integrált kijelző segítségével nyomon követheti a vásárlásait és a fizetendő végösszeget. Ezzel párhuzamosan az AI (mesterséges intelligencia) folyamatosan ellenőrzi, hogy a beolvasott termékek megegyeznek-e a bevásárlókocsiba helyezett termékekkel. A fizetés történhet akár okostelefonnal, vagy az önkiszolgáló kasszánál.
Az új technológia segítségével jelentős idő és munkaerőforrás takarítható meg, hiszen nincs sorban állás és egyben kiváltható a termékek ki- és bepakolása is.
A SmartFix NFC megoldással mobilját lopásbiztosan rögzítheti a bevásárlókocsi fogantyúján és egyúttal élvezheti a Scan&Go alkalmazás előnyeit.
A okostelefonok gyors térnyerése jelentősen felgyorsíthatja a hagyományos érmés kocsik visszaszorulását. A Wanzl HybridLoc és az ehhez kapcsolódó applikáció használatával a vásárló pénzérme nélkül oldhatja ki a betéti zárrendszert, ugyanakkor a kereskedő már az üzletbelépés előtt szólíthatja meg vevőit legfrissebb ajánlataival.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >