Walmart szépségpromó a TikTok-on
Tavaszi szépség promócióját, azonnali vásárlási lehetőséggel TikTok élő közvetítésbe helyezte a Walmart. A kampány március 11-én 9 órakor indult olyan nagy márkák bevonásával, mint a Maybelline a L’Oréal-tól, a NYX Cosmetics brandek, a Bliss és a Marc Jacobs illatok.
Népszerű amerikai TikTok celebek, mint Gabby Morrison, akinek 3,5 millió követője van a csatornán, 1 perces videókban mutatják be kedvenc Walmart kozmetikai termékeiket, miközben megosztják bőrápolási, smink- és hajformázó tanácsaikat, és oktatóprogramokat kínálnak a népszerű trendekről.
Szárnyal a videómegosztás
A Walmart második, élőben közvetített vásárlási eseménye a TikTok-on néhány hónappal azután következett, hogy a kiskereskedelmi lánc meghirdette első, karácsonyi, vásárlási lehetőséget is nyújtó „Holiday Shop-Along Spectacular” promócióját a közösségi videóalkalmazásban, tavaly decemberben.
A Walmart hétszer annyi megtekintést zsebelt be, mint amire számított, és William White, a Walmart U.S. marketing igazgatója blogbejegyzése szerint 25% -kal növelte a vállalat TikTok csatornája követőinek számát. A Walmartnak e cikk megjelenésekor több mint 728 ezer követője van a TikTok-on, és a népszerű alkotókkal, például a Gabby Morrison-nal való együttműködés kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy még szélesebb közönség körében elérhetővé váljon. Az eredmények érthetővé teszik, hogy a Walmart miért dolgozott annyit az Oracle-lel együtt a TikTok amerikai műveleteinek megszerzéséért. Az ajánlat határozatlan időre fel van függesztve, mivel a Biden-adminisztráció más módon közelítheti meg a kínai technológiai cégeket, mint az előző, amely akár a betiltás árán is ki akarta kényszeríteni az Egyesült Államok bevonását.
A TikTok egyre népszerűbb influenszer platformként is. Az amerikai marketingszakemberek 45%-a azt állította, hogy tavaly az influenszerkampányokban használta a közösségi videóalkalmazást, ami 2019-ben még elenyésző mennyiségű volt- derül ki az Upfluence influenszer marketingcég globális felméréséből. Ugyanakkor az Instagram kihasználtsága az influenszerkampányokban 68%-ra csökkent az egy évvel korábbi 80%-ról. Maga a Facebook kihasználtsága 46%-ról 43%-ra csökkent, a Twitter pedig 22%-ról 15%-ra esett vissza az Egyesült Államokban.
Nézd és vedd
A TikTok vásárlást is biztosító élő közvetítése újabb jele annak, hogy a digitális médiaipar egyre tranzakcionálisabbá válik, mivel a márkák nagyobb hangsúlyt fektetnek kampányaik üzleti eredményeire. Az eladások növelése mellett a fogyasztókkal való közvetlen kapcsolatokat is keresik. Az e-kereskedelem erőteljes növekedése arra késztette a Facebookot, a Google-t, a Pinterestet és a Snapot, hogy az elmúlt években újabb vásárlási funkciókat adjon platformjaikhoz, és a világjárvány is felgyorsította ezt az online vásárlásra való áttérést.
Mivel sok vásárló kerüli a fizikai üzleteket, az e-kereskedelem még fontosabbá vált a Walmart eladásainak növekedése szempontjából. Az Egyesült Államokbeli e-kereskedelmi eladásai 35%-kal nőttek a negyedik negyedévben az egy évvel korábbi megegyező időszakhoz képest, ami a kereskedő negyedéves jelentése szerint 2,1%-os bevételnövekedést eredményezett és 141,7 milliárd dollárra rúgott ez az ünnepi vásárlási szezont is magában foglaló időszak.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >