Walmart műsor az egészséges táplálkozásért
A héten kezdődött a „Waffles és Mochi titokzatos világa” címmel a Walmart edukációs, interaktív kezdeményezése annak érdekében, hogy az amerikai családok egészségesebben táplálkozzanak.
A főzőműsor a Netflix gyermek sorozatára a „Waffles és Mochi” kalandjaira épül, amelyet a Higher Ground Productions, az egykori elnök Barack Obama és felesége Michelle Obama vállalata készít, a Marketing Dive értesülése szerint.
Edukáció szórakoztatóan
A műsorhoz azonos címmel kapcsolódik egy microsite is, ahol arra kérik a családokat, hogy válasszanak ki egyet a felsorolt összetevőkből és 20 interaktív videót láthatnak, amely bemutatja, hogy lehet belőle egészséges ételt készíteni. A videók megnézéséért digitális kitüntetés kapható. A honlapon mini játékok is találhatók azt bizonyítandó, hogy az egészséges táplálkozás is lehet szórakoztató.
A Walmart a PHA (Partnership for a Healthier America) a gyermekelhízás ellen küzdő, a versenyszféra szereplőit mozgósító nonprofit szervezettel dolgozik együtt a programon. Minden alkalommal, amikor valaki digitális kitüntetést szerez az oldalon, a Walmart adománnyal járul hozza a Szervezet „Pass the Love” kampányához, amelyen keresztül szükségben levő családok „meal kit” (összekészített ételdoboz) ajándékot kapnak. A Szervezet tiszteletbeli elnöke Michelle Obama, aki hisz abban, hogy a szülők támogatása a gyerekek egészségesebb ételekhez juttatásában a kormány és a nonprofit szervezetek mellett a versenyszféra feladata is.
Egészséges adomány
A Walmart, a „meal kit” szolgáltató Blue Apron és a Procter&Gamble Bounty konyhai törlő márkája a fő támogatói az említett kampánynak, aminek fő célkitűzése, hogy 1 millió „meal kit” jusson el a rászoruló családoknak. A Walmart bejelentette, hogy 1 millió dollárral támogatja a kampányt május 31-ig. A Walmart vásárlók felkerekíthetik vásárlásuk végösszegét, így ők is hozzájárulhatnak a kampánycélokhoz. Jövő hónapban, a PHA és partnerei 400 000 „Waffles és Mochi” inspirálta „meal kits” recepteket és összetevőket tartalmazó csomagot szándékoznak átadni Atlanta és Cleveland városában. A további érintett városokat később jelentik be.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben
Országszerte ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben és…
Tovább olvasom >Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >