Walmart műsor az egészséges táplálkozásért
A héten kezdődött a „Waffles és Mochi titokzatos világa” címmel a Walmart edukációs, interaktív kezdeményezése annak érdekében, hogy az amerikai családok egészségesebben táplálkozzanak.
A főzőműsor a Netflix gyermek sorozatára a „Waffles és Mochi” kalandjaira épül, amelyet a Higher Ground Productions, az egykori elnök Barack Obama és felesége Michelle Obama vállalata készít, a Marketing Dive értesülése szerint.
Edukáció szórakoztatóan
A műsorhoz azonos címmel kapcsolódik egy microsite is, ahol arra kérik a családokat, hogy válasszanak ki egyet a felsorolt összetevőkből és 20 interaktív videót láthatnak, amely bemutatja, hogy lehet belőle egészséges ételt készíteni. A videók megnézéséért digitális kitüntetés kapható. A honlapon mini játékok is találhatók azt bizonyítandó, hogy az egészséges táplálkozás is lehet szórakoztató.
A Walmart a PHA (Partnership for a Healthier America) a gyermekelhízás ellen küzdő, a versenyszféra szereplőit mozgósító nonprofit szervezettel dolgozik együtt a programon. Minden alkalommal, amikor valaki digitális kitüntetést szerez az oldalon, a Walmart adománnyal járul hozza a Szervezet „Pass the Love” kampányához, amelyen keresztül szükségben levő családok „meal kit” (összekészített ételdoboz) ajándékot kapnak. A Szervezet tiszteletbeli elnöke Michelle Obama, aki hisz abban, hogy a szülők támogatása a gyerekek egészségesebb ételekhez juttatásában a kormány és a nonprofit szervezetek mellett a versenyszféra feladata is.
Egészséges adomány
A Walmart, a „meal kit” szolgáltató Blue Apron és a Procter&Gamble Bounty konyhai törlő márkája a fő támogatói az említett kampánynak, aminek fő célkitűzése, hogy 1 millió „meal kit” jusson el a rászoruló családoknak. A Walmart bejelentette, hogy 1 millió dollárral támogatja a kampányt május 31-ig. A Walmart vásárlók felkerekíthetik vásárlásuk végösszegét, így ők is hozzájárulhatnak a kampánycélokhoz. Jövő hónapban, a PHA és partnerei 400 000 „Waffles és Mochi” inspirálta „meal kits” recepteket és összetevőket tartalmazó csomagot szándékoznak átadni Atlanta és Cleveland városában. A további érintett városokat később jelentik be.
Kapcsolódó cikkeink
Nyáron is pörög a játékpiac – így vakációznak a kisgyerekes családok
Zsonglőrködés a szabadságokkal, erősítés a nagyszülőktől és táborok széles kínálata:…
Tovább olvasom >Az OKSZ élelmiszer-kiskereskedő tagvállalatai élen járnak az élelmiszer adományozásban
Az élelmiszer-hulladék csökkentését kiemelt feladatként kezelik a Magyarországon működő nemzetközi…
Tovább olvasom >Gyereknap: 5-10.000 Ft közötti ajándékot vásárolnak a magyar szülők
A játék, az élmény és a könyv a legnépszerűbb gyereknapi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >