Walmart műsor az egészséges táplálkozásért
A héten kezdődött a „Waffles és Mochi titokzatos világa” címmel a Walmart edukációs, interaktív kezdeményezése annak érdekében, hogy az amerikai családok egészségesebben táplálkozzanak.
A főzőműsor a Netflix gyermek sorozatára a „Waffles és Mochi” kalandjaira épül, amelyet a Higher Ground Productions, az egykori elnök Barack Obama és felesége Michelle Obama vállalata készít, a Marketing Dive értesülése szerint.
Edukáció szórakoztatóan
A műsorhoz azonos címmel kapcsolódik egy microsite is, ahol arra kérik a családokat, hogy válasszanak ki egyet a felsorolt összetevőkből és 20 interaktív videót láthatnak, amely bemutatja, hogy lehet belőle egészséges ételt készíteni. A videók megnézéséért digitális kitüntetés kapható. A honlapon mini játékok is találhatók azt bizonyítandó, hogy az egészséges táplálkozás is lehet szórakoztató.
A Walmart a PHA (Partnership for a Healthier America) a gyermekelhízás ellen küzdő, a versenyszféra szereplőit mozgósító nonprofit szervezettel dolgozik együtt a programon. Minden alkalommal, amikor valaki digitális kitüntetést szerez az oldalon, a Walmart adománnyal járul hozza a Szervezet „Pass the Love” kampányához, amelyen keresztül szükségben levő családok „meal kit” (összekészített ételdoboz) ajándékot kapnak. A Szervezet tiszteletbeli elnöke Michelle Obama, aki hisz abban, hogy a szülők támogatása a gyerekek egészségesebb ételekhez juttatásában a kormány és a nonprofit szervezetek mellett a versenyszféra feladata is.
Egészséges adomány
A Walmart, a „meal kit” szolgáltató Blue Apron és a Procter&Gamble Bounty konyhai törlő márkája a fő támogatói az említett kampánynak, aminek fő célkitűzése, hogy 1 millió „meal kit” jusson el a rászoruló családoknak. A Walmart bejelentette, hogy 1 millió dollárral támogatja a kampányt május 31-ig. A Walmart vásárlók felkerekíthetik vásárlásuk végösszegét, így ők is hozzájárulhatnak a kampánycélokhoz. Jövő hónapban, a PHA és partnerei 400 000 „Waffles és Mochi” inspirálta „meal kits” recepteket és összetevőket tartalmazó csomagot szándékoznak átadni Atlanta és Cleveland városában. A további érintett városokat később jelentik be.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Átlépte az 50.000 kilogrammos álomhatárt azoknak az adományoknak a súlya, amelyek a Mikulásgyárba érkeztek
Mindez a vártnál jobb eredmény, közölte Zsolnai Endre, az akció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >