Walmart: célkeresztben a városi lokációk
A Walmart által két évvel ezelőtt felvásárolt Jet.com a korábbiaknál személyre szabottabb élményt, a helyi és vezető márkák egyedülálló választékát és három órán belüli kiszállítást ígér New Yorkban. A vállalat célja, hogy a Jet a főbb nagyvárosokban élő vásárlók – így a fiatalabb, affluens fogyasztók – számára releváns és kényelmes megoldást kínáljon. A cég New Yorkban indul, de a modell bármely nagyvárosban működtethető.
Kínálatában szerepel majd a stratégiai partner, a Nike a vásárlói visszajelzések alapján összeállított kollekciója, ikonikus márkák és kisvállalkozások – így helyi pékségek – termékei, de helyi és kézműves sörök is.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázza indiai beszerzési volumenét a Decathlon
A francia sportszer-kiskereskedelmi óriás, a Decathlon bejelentette, hogy az elkövetkező…
Tovább olvasom >„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI-elemzés: Erősödő vendégforgalom
2025 első félévében a turisztikai szálláshelyeken közel 8,2 millió vendég…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >