Walmart: célkeresztben a városi lokációk
A Walmart által két évvel ezelőtt felvásárolt Jet.com a korábbiaknál személyre szabottabb élményt, a helyi és vezető márkák egyedülálló választékát és három órán belüli kiszállítást ígér New Yorkban. A vállalat célja, hogy a Jet a főbb nagyvárosokban élő vásárlók – így a fiatalabb, affluens fogyasztók – számára releváns és kényelmes megoldást kínáljon. A cég New Yorkban indul, de a modell bármely nagyvárosban működtethető.
Kínálatában szerepel majd a stratégiai partner, a Nike a vásárlói visszajelzések alapján összeállított kollekciója, ikonikus márkák és kisvállalkozások – így helyi pékségek – termékei, de helyi és kézműves sörök is.
Kapcsolódó cikkeink
Walmart és OpenAI: új korszak az online vásárlásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nike negyedéves profitja 30 százalékkal csökkent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a kiterjesztett árréscsökkentés – újabb 13 termék kerül a szabályozás alá
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hétfőtől újra használható a SZÉP-kártya hideg élelmiszer vásárlására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Drágulhatnak a sajtok: kikerültek az árréskorlátozás alól a félkemény fajták
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
