Waitrose: az organikus az új normál?
Egyre több és több vásárló mutat érdeklődést az organikus élelmiszerek és italok iránt, főleg azóta, hogy a járvány megerősítette az állatjólét és az egészségmegőrzés fontosságát.
A Waitrose legfrissebb felmérése szerint a válaszadók több mint a fele mondta azt, hogy szeretnék, ha a kiskereskedők több információt tüntetnének fel a termékek csomagolásán arról, hogy mennyire etikusan készült az adott élelmiszer vagy ital.
A megkérdezettek ¾-e úgy nyilatkozott, hogy több brit forrásból származó terméket szeretnének látni a polcokon. Fontos szempont volt számukra a minél kevesebb, vagy minél fenntarthatóbb csomagolás is az online rendeléseket illetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyar kutató fejlesztett őssejtaktiváló étrend-kiegészítőt
Az öregedés elleni küzdelem nem új keletű törekvés az emberiség…
Tovább olvasom >Zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezet be a Waitrose
A Waitrose most kifejezetten zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezetett…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia és a munka világának kapcsolatát vizsgálta a Randstad
A Randstad februárban közzétett kutatása megállapítja, hogy noha a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >