Waitrose: az organikus az új normál?
Egyre több és több vásárló mutat érdeklődést az organikus élelmiszerek és italok iránt, főleg azóta, hogy a járvány megerősítette az állatjólét és az egészségmegőrzés fontosságát.
A Waitrose legfrissebb felmérése szerint a válaszadók több mint a fele mondta azt, hogy szeretnék, ha a kiskereskedők több információt tüntetnének fel a termékek csomagolásán arról, hogy mennyire etikusan készült az adott élelmiszer vagy ital.
A megkérdezettek ¾-e úgy nyilatkozott, hogy több brit forrásból származó terméket szeretnének látni a polcokon. Fontos szempont volt számukra a minél kevesebb, vagy minél fenntarthatóbb csomagolás is az online rendeléseket illetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a…
Tovább olvasom >Ez idegesíti a legjobban az embereket bevásárlás közben
Az élelmiszerbolti vásárlás gyakran egy egyszerű és rutinszerű tevékenység, azonban…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nébih: a tavalyinál kevesebb bírsággal zárult a tavaszi élelmiszerellenőrzés
Körülbelül ugyanannyi figyelmeztetéssel, de a tavalyinál kevesebb bírsággal zárult az…
Tovább olvasom >Fidelity International befektetési kitekintő: fontos az időzítés
Az év során eddig csökkent az infláció, és a piacok…
Tovább olvasom >KPMG: Meglepően gyorsan alkalmazkodtak a polikrízishez a női felsővezetők
Megnövekedett munkaterhelésük ellenére optimisták a női felsővezetők a vállalati növekedést,…
Tovább olvasom >